DommelBelgium's Superb combi iV

DommelBelgium

Forumguru
Ondertussen meer dan 2000 km op de teller, eerste benzinetank net iets meer dan halfleeg ...

sinds tanken.JPG

Nogmaals, ik heb uiteraard het ideale iV-rijprofiel ... woon-werk is ca 32 km en kan thuis en op kantoor stekkeren ...
 

DommelBelgium

Forumguru
Wawww knappe bak!!! :thumbsup:
Ik zou persoonlijk, aangezien je zwarte velgen hebt, alle chrome onderdelen zwart late wrappen. Mooier geheel en een stuk stoerder. :jaja:

Ik wilde het niet zeggen...maar ik zou het ook wrappen :-). Vindt zoveel chroom op een auto steeds minder mooi worden, denk ook door de trend van zwart en stoer.

Hehe ... m'n iV'ke staat momenteel bij de 'wrapper'. Adresje gevonden via JeSko (in Meerhout) en die is 'em momenteel onder handen aan 't nemen ... Ik ben (reuze)benieuwd naar het resultaat straks ...
 

TB404

Actief lid
Mooie wagen, maar niet zo gek dat ik dat zeg... Die van mijn is bijna hetzelfde op de batterijtjes na :)
Ikzelf vind het zonder Chrome ook een stuk mooier, maar op de Sportline was dat al standaard.

Veel plezier er mee.

Ik doe met je mee: Laat die Lane Assist maar lekker overnemen tijdens het cruisen..
 

TB404

Actief lid
Ja, ik zou de nummerplaat ook aanpassen. In het geel zijn ze een stuk mooier ;)

Ik weet niet of ik helemaal weg ben van de zwarte strip aan de zijkant/onderkant en onder bij de kofferbak, maar de rest van de auto is nog mooier zonder het chroom.

(De spiegels hadden nog zwart gemoeten natuurlijk ;) )
 

leon-cupra

Forumguru
Geen fan van die zwarte stukken op de deur en de achterbumper maar de rest is wel dik :rockon::thumbsup:

Hebben de achterlichten ook een tintje gekregen?
 

leon-cupra

Forumguru
Valt meer op dat de lichten donkerder zijn door de zwarte strip.

mijn collega is momenteel ook aan het zien voor een IV. Hij gaat er morgen mee testrijden. Hij vreest dat de IV sloom gaat zijn :deuk:
Komt uit een Tucson diesel. :pieker:
 
Bovenaan Onderaan