DommelBelgium's Superb combi iV

leon-cupra

Forumguru
Mijn collega heeft vorige week ook een IV besteld. Voorraadwagen, sportline, full black.
Heeft 3 kinderen en vroeg eerst aan mij “wat zijn de mogelijkheden”. Superb :jaja:
Eerst zo wat twijfelen ... pfff Skoda .. liever een bmw of dergelijke tot hij de wagen in detail bekeek.
Dan IV ... pfff 1.4 naftje ... gaat dat wel vooruit ... heeft er een proefrit mee gemaakt en hij kon alleen nog maar zeggen “waar moet ik tekenen” :maakmegek:
 

DommelBelgium

Forumguru
Ondertussen een dik jaar verder en zo'n fan van het (gedeeltelijk) elektrisch rijden, dat ik de beslissing heb genomen om de overstap te maken naar de Enyaq 80 en dus volledig elektrisch rijden. De Superb heb ik kunnen verkopen met beperkt verlies tov nieuwprijs én bovendien hebben we op kantoor (waar ik dagelijks ben) veel stroom over (van onze PV-installatie - als ik die allemaal mag op-racen ... zal de Enyaq nog van me schrikken ... ;)). Ik verwacht dat ik (uitgezonder de vakanties uiteraard) quasi geheel 'gratis' zal kunnen rijden .. ;)

De Superb wordt overgedragen binnen 4 weken en de Enyaq komt er binnen 2 weken aan (een demo- & jaar-wagen). Ik kijk er alvast naar uit ...
Oh ja, kleurtje van de Enyaq is een beetje saaier dan dat van de Superb ... een 'gewone' zwarte ... maar de plannen die 'em wat te pimpen (personaliseren) zijn er al (al is 't nog niet helemaal concreet ... dus alle tips welkom).
Wordt vervolgd!
 
Bovenaan Onderaan