Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Sportline

Senior Member
1. Hetzer (Roomster)
2. CGO (Leon SportStyle)
3. Stefan1 (F-1)
4. Fabia (F-2)
5. Falcon (O-2)
6. plaza ( O-2 vRS)
7. Bothje (Roomster)
8. JeeWee ( O-2)
9. Red devil (F-1)
10. Maarten2xrs (O-1 vRS)
11. Mike4066 (O-2 Scout)
12. Skoda4x4 (O-2 4x4)
13. MrBeeswax (F-1)
14. hstruyk (O-2)
15. Wallie (F-2)
16. Jeroen Doli (VW Transporter, Kever)
17. van Inkel (O-2)
18. ZeroNRG (O-2)
19. Hugo1973 (O2)
20. ArnoudBM (F-2 )
21. Exciter (Favorit)
22. Glenn (F-1 vRS)
23. Snowflake (O-1)
24. Sportsline (Felicia )
25. J
ASPERnl ,waarschijnlijk (Roomster)
26. Purk ,waarschijnlijk (O-1)
27. vw125 ? (O-2)

zo jammer dat mijn naam er weer niet goed in staat. haha Sportline is de naam!

EdK

Forumguru
Misschien ga ik wel lekker binnendoor naar de meeting. Weer eens heerlijk rijden over het eiland Voorne en Putten naar Oostvoorne.

Maw je gaat heerlijk op je gemak genieten van den natuur !!

Opmerking: Als je dames tegenkomt in bikini en je ziet er grote knoppen op staan dan is het van den kou en niet van den opwinding !! :blush:

Vacaro

Senior Member
Is er iemand per gsm bereikbaar voor als ik het ni zou vinden of eventueel ni op tijd er geraak. desnoods via pm om nummer ni bloot te geven op.
Normaal vind ik da wel maar ik gebruik MIO C168 met een laatste update van 2005 en da durft wel eens mislopen. Ik kom met mijn zoon(13j) die kijkt er ook naar uit om da eens mee te maken. Is ook autogek zoals zijn papa;

Vacaro

Senior Member
Ok thanks pm ontvangen, Moet er een landnummer voor als ik in nl ben, ik bel met een belgische provider namelijk mobistar. Ben ni zo bekend met naar buitenlandse nummers te bellen.

ZeroNRG

Senior Member
Is er iemand per gsm bereikbaar voor als ik het ni zou vinden of eventueel ni op tijd er geraak. desnoods via pm om nummer ni bloot te geven op.
Normaal vind ik da wel maar ik gebruik MIO C168 met een laatste update van 2005 en da durft wel eens mislopen. Ik kom met mijn zoon(13j) die kijkt er ook naar uit om da eens mee te maken. Is ook autogek zoals zijn papa;

Doe desnoods voor het laatste stukje eentje op papier, dat helpt behoorlijk indien de navigatie het laat afweten.

Evt ben ik ook gewoon bereikbaar (mobiel op verzoek)

In Nederland gebruik ik ook altijd naar lokale nummers +31 ervoor (staat zo in de telefoon), als ik dan in het buitenland ben hoef ik daar niet meer over na te denken :xyxthumbs:

Hetzer

Forumguru
update deelnemerslijst

1. Hetzer (Roomster)
2. CGO (Leon SportStyle)
3. Stefan1 (F-1)
4. Fabia (F-2)
5. Falcon (O-2)
6. plaza (O-2 vRS)
7. Bothje (Roomster)
8. JeeWee (O-2)
9. Red devil (F-1)
10. Maarten2xrs (O-1 vRS)
11. Mike4066 (O-2 Scout)
12. Skoda4x4 (O-2 4x4)
13. MrBeeswax (F-1)
14. hstruyk (O-2)
15. Wallie (F-2)
16. Jeroen Doli (VW Transporter, Kever)
17. van Inkel (O-2)
18. ZeroNRG (O-2)
19. Hugo1973 (O2)
20. ArnoudBM (F-2)
21. Exciter (Favorit)
22. Glenn (F-1 vRS)
23. Snowflake (O-1)
24. Sportline (Felicia)
25. JASPERnl (Roomster)

26. vw125 ? (O-2)
27. Purk ? (O-1)

D

Deleted member 1943

kijk das mooi het eerste streven, de 25 zijn gehaald!

wel allemaal komen he!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dat wordt egt een leuke middag met z'n allen en een flinke groep zo!!

:473:

vw125

Forumguru
Ik weet nog niet 100% zeker of ik kan langskomen, ben net van werk veranderd dus kan zijn dat ik mss moet werken, anders wil ik eventueel wel samen rijden met jou Skoda 4x4 ik kom namelijk van het antwerpse.

Grtz vw125

Falcon

Donateur
OPGELET!

Ik heb jullie hulp nodig om een nieuwe auto te winnen voor mijn vrouw.. het is helaas geen skoda, maar dat moet de pret niet laten drukken.

Mitsubishi heeft een actie "On your mark" en hiervoor moet je aangeven waar je je nieuwe auto wil laten droppen. Daarnaast moet je op dit locatie op een unieke manier het logo van Mitsubishi showen.

Nu had ik het volgende bedacht.. is er tijd, ruimte en een locatie waar ik samen met 12 andere skodarijders + auto het logo van Mitsubishi kan maken? (door de auto's zo te parkeren zodat je van bovenaf het logo ziet).
Dan natuurlijk naast een hooggebouw (minimaal 4 verdiepingen hoog) waar ik dan een foto kan maken?

Mijn vrouw haar auto is net kaduuk en ik vond dit wel een ludieke actie om een Mitsubishi Colt of Lancer voor haar te winnen.

Zijn er mensen die mij even kunnen en willen helpen? Neemt hoogstens 20 minuten in beslag. Alvast heel erg bedankt! :)

Gaat om dit logo
mlogo.gif
(voor elk "spekje" heb ik vier auto's nodig)

Ik zit er trouwens nog over na te denken om er een spandoek met "Simply Clever" er onder te doen.. Maar of ik daarmee mijn vrouw haar win kans vergroot vraag ik mij af :)

Falcon

Donateur
Leek mij persoonlijk handigere dat ik het van te voren even allemaal netjes regel. Is een halfuur voor de aanvang van de meeting een idee? Dan zit ik jou niet in de weg.

Fabia

† In Memoriam
Dat voelt toch een beetje hoogverraad. Skoda's gebruiken om een Mitsubishi te winnen.

Rolle

Senior Member
Het doel heiligt de middelen zeggen ze ook wel. En als je in deze tijden een auto kan winnen moet je die kans niet laten schieten.

Langs de andere kant kan ik Fabia begrijpen.... :crazy:

jaspernl

Actief lid
met 12 auto's dit logo maken lijkt me te weinig...
Probeer het eens te visualiseren in bv paint???

ps: ben natuurlijk altijd bereid een mede-skoda-rijder te helpen. Zelfs met het winnen van een mitsu...

Falcon

Donateur
Elke zijde een auto. Het liefst allemaal stations.. want dan heb je gelijk de lengte van die zijde te pakken.

Dat het een klein logo wordt snap ik. Maar anders heb je het dubbele al gauw nodig en ik verwacht niet dat iedereen mee wil helpen van de meeting. Dus vandaar 1 auto per zijde van het logo. Dit zijn er dus 12.

Bovenaan Onderaan