Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Fabia

† In Memoriam
De eerste letter van mijn naam mag vast vet worden: Volgens de dealer gaan we naar verwachting 15/11 wel halen. :laugh:
Hij heeft in elk geval een gastank gelokaliseerd.:worshippy:
Nu nog rap inbouwen. En thuis nog toestemming halen...

Gaaf, het zou erg leuk zijn als je het ging halen.

@sportline...Ruurlo...ligt dat niet bij achter Zutphen? Wat we kunnen doen is in de buurt van Zutphen afspreken, dan binnendoor (mooie route!) langs Arnhem (vriend van mij ophalen) dan langs Nijmegen om nog een Skoda-forum member op te halen om dan gezamelijk door te stoten naar hij westen...

zal is ff kijken wat we mee gaan nemen, kever licht uitelkaar dus word door werken als ik die mee wil nemen,,,

picture.php

Porche bak met blok 2.1 liter,

transporter ze bak ligt uit elkaar, koppel omvormer verot gedraait dus DOOR sleutelen...

Gr jeroen

Bothje

Heel gewoon lid
Houd allen rekening met een wat langere reistijd op weg naar Oostvoorne.

Werkzaamheden Botlektunnel
In het weekend van 14 tot en met 17 november werkt Rijkswaterstaat ook aan de Botlektunnel (gelegen in de A15 nabij Hoogvliet / Spijkenisse). Tijdens de werkzaamheden is in beide rijrichtingen één rijstrook beschikbaar.Er geldt een snelheidsbeperking van 70 of minder! Op www.vananaarbeter.nl vindt u informatie over deze werkzaamheden.

Ongetwijfeld zullen er voor meer mensen op hun route andere wegwerkzaamheden zijn. Hou daar rekening mee...

Houd allen rekening met een wat langere reistijd op weg naar Oostvoorne.

Werkzaamheden Botlektunnel
In het weekend van 14 tot en met 17 november werkt Rijkswaterstaat ook aan de Botlektunnel (gelegen in de A15 nabij Hoogvliet / Spijkenisse). Tijdens de werkzaamheden is in beide rijrichtingen één rijstrook beschikbaar.Er geldt een snelheidsbeperking van 70 of minder! Op www.vananaarbeter.nl vindt u informatie over deze werkzaamheden.

Ongetwijfeld zullen er voor meer mensen op hun route andere wegwerkzaamheden zijn. Hou daar rekening mee...
Als ik kijk bij www.vananaarbeter.nl of direct bij http://www.rws.nl/themas/wegen/wegenoverzicht/a15/index.aspx, zie ik dat deze werkzaamheden de weekenden voor het weekend van de meeting plaatsvinden. Is er iets uitgesteld of zo? Waar heb jij deze informatie vandaan?

Fabia

† In Memoriam
Dit is wat ik lees op de site:

A15 Rozenburg-Ridderkerk

Lees de uitgebreide beschrijving

Wat: Grootschalige asfalteringswerkzaamheden
Waarom: Onderhouden van wegdek in Botlektunnel.
Waar: Botlekbrug (gevaarlijke stoffen) tot Botlekbrug (gevaarlijke stoffen), beide richtingen
Wanneer: 31 oktober 2008 om 21 uur t/m 3 november 2008 om 5 uur, 7 november 2008 om 21 uur t/m 10 november 2008 om 5 uurHinder categorie: Grote hinder, tot 30 minuten extra reistijd
Welke hinder: Op de A15 blijft in beide rijrichtingen 1 rijstrook open voor het verkeer gedurende 2 weekenden. Daarnaast is er op de Botlekbrug 1 rijstrook per richting beschikbaar. Verkeer dient rekening te houden met een lagere maximumsnelheid en versmalde rijstroken Verkeer richting Schouwen-Duiveland en Goeree-Overflakkee wordt omgeleid via de A29/N59 en dient rekening te houden met extra reistijd die afhankelijk van herkomst en bestemming kan oplopen tot maximaal 30 minuten. Daarnaast is oprit 16 (Spijkenisse) richting Rotterdam en 17 (Hoogvliet) richting Europoort afgesloten. In het weekend van 7 t/m 10 nov. is alleen oprit 16 (Spijkenisse) richting Rotterdam dicht. Verkeer wordt lokaal omgeleid.

Dit is wat ik lees op de site:

A15 Rozenburg-Ridderkerk

Lees de uitgebreide beschrijving

Wat: Grootschalige asfalteringswerkzaamheden
Waarom: Onderhouden van wegdek in Botlektunnel.
Waar: Botlekbrug (gevaarlijke stoffen) tot Botlekbrug (gevaarlijke stoffen), beide richtingen
Wanneer: 31 oktober 2008 om 21 uur t/m 3 november 2008 om 5 uur, 7 november 2008 om 21 uur t/m 10 november 2008 om 5 uurHinder categorie: Grote hinder, tot 30 minuten extra reistijd
Welke hinder: Op de A15 blijft in beide rijrichtingen 1 rijstrook open voor het verkeer gedurende 2 weekenden. Daarnaast is er op de Botlekbrug 1 rijstrook per richting beschikbaar. Verkeer dient rekening te houden met een lagere maximumsnelheid en versmalde rijstroken Verkeer richting Schouwen-Duiveland en Goeree-Overflakkee wordt omgeleid via de A29/N59 en dient rekening te houden met extra reistijd die afhankelijk van herkomst en bestemming kan oplopen tot maximaal 30 minuten. Daarnaast is oprit 16 (Spijkenisse) richting Rotterdam en 17 (Hoogvliet) richting Europoort afgesloten. In het weekend van 7 t/m 10 nov. is alleen oprit 16 (Spijkenisse) richting Rotterdam dicht. Verkeer wordt lokaal omgeleid.
En dat zeg ik...

nemo

Senior Member
Haha slim. Jullie hebben nergens last van..
Overigens baal ik echt nog steeds dat ik moet werken :(

Morgen ga ik wel een flink stukje rijden. Eindbestemming is Deventer, dus misschien spot ik je nog wel, MrBeeswax!

Jammer dat ik morgen moet werken, hoe laat rijdt je rond? dan kan ik de auto bij de snelweg neerzetten om je te spotten...:D

Bovenaan Onderaan