Superb ll H&R

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Dus, zojuist een hoopvol ballonnetje opgelaten voor een schroefset, vakkundig afgeknald door de vrouw, "Te duur, en dat is zonder montage? Komaan e gast!"

Destijds voor de keuze gestaan tussen H&R en Eibach veren, Eibach gekozen omdat daar hier heel over te vinden was, over H&R niks te vinden hier, althans geen ervaringen laat staan leden met een H&R set onder hun Sup..., Waarom heeft niemand hier H&R veren op zijn Superb? Enkele foto's gezocht en vooral in de UK steken ze blijkbaar sneller H&R onder hun Superb's, en moet zeggen, met H&R veren lijkt de auto veel lager te staan, het verschil met Eibach is nochtans maar 1cm, maar toch. Hieronder een Sup op H&R veren. h-r-tieferlegungsfedern-mit-abe-va-40-ha-40-mm_82_7.jpg

Iemand een idee naar het waarom er hier nooit voor de lagere H&R veren word gekozen?

Grt, Jesko.
 

leon-cupra

Forumguru
Dat wordt de komende weken “kruipen” voor de madam.:D

tja, op skodaforum kopen ze wat Antera aanbeveelt :pardon:
Zelf geen ervaringen met verlagen. Mijn broer al een jaar of 15. Hij heeft altijd K&W gekocht. Nooit problemen mee gehad en steeds tevreden van geweest. Heeft nu op zijn R zo een adaptieve set. 2000€ zonder montage :sterretjes:
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko , is die prijs die mijn broer betaalde voor een set waarbij hij zijn adaptieve vering kon behouden. KW DCC kit. Optie dat jouw S2 niet heeft. Gewone schroefset van kw is beduidend goedkoper. Supergoed adres voor te verlagen is trouwens kean suspension. Die gasten zijn zot op dat vlak.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

De prijzen die ik aan mijn vrouw doorgaf waren 600 euro, omdat ik voor dat geld ergens een AP setje kan kopen incl. Montage, dat vond ze al veel te veel, laat staan zo'n KW gedoe, dat kost minstens duizend knaken.

@Rosinfield

Nee dat is geen manier om met elkaar om te gaan.

Maar jongens weet niemand nu waarom hier echt nooit op H&R verlaagd word? Zou iets stugger zijn maar ach, ben al wat gewend nu! En die S2 staat mega vet op die H&R veren!
 

s-line

Forumguru
Gewoon een KW variant 1is al ruim voldoende, had ion eerst ook. Maar omdat er 2x een demper lek was. Heb ik later een AP set erop gezet en was kwa rij gedrag niets anders als de KW behalve dat de dempers niet lek gingen. Ik zou als ik jou was eerder naar een AP set kijken, word je madam ook een stuk vrolijker van las ze die prijzen ziet. En voor huis tuin en keuken gebruik een prima setje waar je veel plezier aan beleeft!
Dus laat je niet perse een dure set aansmeren als je echt op zoek gaat. AP/ST/en KW komen allemaal uit 1stal alleen KW is rvs (lekker belangrijk)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@s-line

Ja die AP set kan ik overkopen van iemand buiten het forum, nooit gemonteerd geweest nieuw in de doos incl. Attesten, vraagt er nog 350 euro voor, ik vind dat geen geld maar ja... :thinking: ga blijven wroeten tot ik die set heb, gaat dik staan!
 

leon-cupra

Forumguru
Tja ze heeft dan ook gelijk é. Je hebt al een setje JRwheels gekregen, paar miskopen zoals de tuningbox, wrappen van de chroom onderdelen, de Superb is al verlaagd ... is een beetje als een vinger krijgen en een hand willen pakken :deuk::deuk:

Nu serieus , ken die reactie. Paar dagen geleden ook zo een antwoord gekregen “bij de volgende wagen stel ik mijn veto. Als je dat doordrijft, wil ik aparte rekeningen ...” :D

Qua prijs, op tweedehands zijn er van allerlei fabrikanten jonge setjes te koop voor 3-400euro. Ook Kw. En op die artikelen kan je eens goed afdingen.

Waarom wil je percé bevestiging over hr van anderen ? Omdat deze merkelijk goedkoper zijn?
 

s-line

Forumguru
H&R is over het algemeen ook iets harder geveerd, moetje willen/van houden. Vandaar dat het hier in Nederland ook minder populair is wij willen wel verlagen maar het moet ook comfortabel blijven...:sterretjes::tegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Dat is achteraf vergiffenis vragen in plaats van toestemming vooraf ;).
Maat van mijn broer doet dat regelmatig. Zo twee katten in huis gehaald en onlangs een hond. Tadaaa ... we hebben nu huisdieren. Heeft dat ook nog gedaan met wagens. “Schat , zag tijdens het werken een knappe porsche staan, 20.000€. Heb hem gekocht”
:nono:
 

s-line

Forumguru
Wat hebben jullie toch een gezeur allemaal met jullie madam(en) als ik een schroefset wil koop ik een schroefset als ik alleen veren wil worden het veren.En ze weet ik hoef nooit het duurste, ik kijk en vergelijk goed. Het enige wat we een beetje samen beslissen hoe laag word hij... maar 1ding staat vast omlaag gaat ie!
 

JeSko

Forumguru
Moet je geluk met hebben @s-line , ik ken er op het werk, zoals die collega met zijn BMW f11, die nog geen dynamische knippers op AliExpress mogen bestellen, ik zit al ruim rond de 2K aan aanpassingen. Wil hem alleen echt laag, maar ik heb nog een slag om de arm, zij wilt niet met een echt lage auto rijden, wel na nieuwjaar staat haar Ibiza voor de deur... Dus :angel: en over die hardheid van H&R, met Eibach op standaard dempers knalt het daar onderin ook al als je nie oppast.

@leon-cupra

Is ook zo! Heb er al veel in gepompt dat er nooit meer uitkomt, in nen Diesel die over 3 jaar nog 2000 euro waard is:banghead: vrouwen kijken naar zo'n zaken vaak zakelijker en niet emotioneel. En zo'n H&R veren kan ik kopen en niets op verliezen door verkoop van men Eibach's. Das de reden, dat krijg ik misschien nog verkocht.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko , heeft te maken met interesses , niet zozeer emotioneel of zakelijk;)
Iets dat je interesseert mag best wel wat geld kosten, iets dat je niet interesseert, daar is elke euro te veel.

@s-line saai leven heb jij. :D;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan