Superb ll H&R

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Het voordeel van aparte rekeningen is, dat je zelf meer kunt doen zonder dat het meteen opvalt... :pardon:
Nadeel: zij kan dat ook. :)
1 een andere wagen valt redelijk snel op
2 wagens kopen als hobby is redelijk duur
3 denk niet dat ik er als “winnaar” zou uitkomen
 

s-line

Forumguru
Nou nee hoor,@leon-cupra, zeker niet saai wat betreft de rest van mijn leven,en we hebben af en toe wel wat goedmaak s.. maar ach na 32 jaar weet je wel wat je aan elkaar heb. En wat auto gerelateerde dingen,bepaal ik eigenlijk. En zij kwa huiselijke dingen. Dus goede balans voor ons
 

leon-cupra

Forumguru
Na 18 jaar kent mijn madam mij ook al :deuk::deuk: daarmee die dreiging van aparte rekeningen :banghead:
Ach ja ik snap haar wel en snap madame jesko ook wel (nieuw huisje , tweede wagen, sparen ...).
Zolang er een balans is tussen de uitgaven is er meestal geen probleem maar als de 1 veel meer uitgeeft dan de ander ... tja dan krijg je discussies.
 

s-line

Forumguru
Grappig, dat deden we in de jaren 80/90 gewoon als we nog wat lager wilde en er geen korte veren beschikbaar waren. Toen waren schroefsets nog onbetaalbaar en zelfs exclusief. En heb zelfs nog wel de onderschotels losgeslepen van de veerpoten en 1,5 lager weer vast gelast. En nooit problemen gehad met APK of dergelijke. Zolang de veer maar niet los lag met uitveren
 

s-line

Forumguru
Klopt @Desperado
Daar merkte je eigenlijk niet echt iets van hoor @JeSko het was gewoon een creatieve manier van net iet lager als dat er te koop was. Zeker die schotels verlassen ik denk dat ze na het lassen alleen maar steviger vast zaten, origineel zaten er maar een paar strookjes las en bij ons bijna rondom gelasten weer netjes verslepen en geschuurd en weer zwart gespoten
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
De reden dat er amper H&R gemonteerd word is omdat deze veel stugger zijn dan Eibach.

Ik verkoop daarom meer Eibach dan H&R.

Schoefset is zeker een mooie keus als je meer wilt verlagen dan een vaste set of als je hem echt wilt hebben zoals je zelf wit. Thuis krijg je dat wel verkocht als je het juiste maar tegen de vrouw vermeld. Zeker met nieuwe dempers is het prijs verschil tussen een schroefset een een complete vaste set niet heel groot :-)

PS. Let wel op 2de hands zit geen garantie en heb er al diverse voorbij zien komen dat er na montage toch dingen mis bleken te zijn. Let dus goed op wat je koopt
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @Antera ! Duidelijk zo, denk het ook wel, vroeg of laat bezwijkt ze wel, en zeker als ze terug een eigen auto heeft :thumbsup: klopt, deze is wel zogezegd niet gemonteerd geweest, maarja ze kunnen zeggen wat ze willen natuurlijk, ik ben op mijn hoede :jaja:
 

Chrisjemol

Forumguru
waarom niet in 1x goed gedaan vorige keer vraag ik me af?
pagina's vol adviezen in je vorige topic, je trok je eigen plan en komt nu terug op de eerdere adviezen
advies nu: luister naar de experts en doe dat, dan is het in 1x goed
 

CDK

Forumguru
@JeSko, niets mis met H&R, prima merk, alleen zoals @s-line al aangaf zijn ze over het algemeen iets stugger dan Eibach. Met de wielbasis van een Superb zou ik me daar vooral geen zorgen over maken, je moet het wel heel bont maken wil dat een stuiterbak worden.
 

JeSko

Forumguru
Thanx Corné @CDK

@Chrisjemol

Toen was ik wat angstig om men Superb te verlagen, had dat nog nooit gedaan met een auto, nu ik meer weet over verlagen kan ie best nog wat lager, en H&R is daar de goedkoopste voor. Zal wel zien hoe ik het aanpak. Thanx allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan