Skoda Meeting/toertocht Voorne-Putten eind 2008

Hetzer

Forumguru
Ik ben van plan weer een meeting te organiseren eind van dit jaar, ik wil hem hier op het eiland "voorne en putten " gaan houden, ik zit zelf te denken om ergens op een mooie locatie in de duinen samen te komen, en daarna samen langs een korte touristische route (ongeveer 15/20 km) uit te komen bij Vepreda Auto Studio..

ik wil het geheel plannen tijdens het weekend na de introductie van de O-2 Facelift zo, hebben we allemaal weer wat nieuws te zien en te bewonderen in de showroom..
Ik moet het een en ander nog regelen met Hans Evers van Vepreda, kijken of dit uberhaupt weer mogelijk is en uiteraard met Mirjam van Pon......

Dit is in ieder geval de insteek

Ik heb in ieder geval ruim schoots te tijd om te polsen hoeveel forum-leden hier dit keer aan mee willen delen........

Deelnemers lijst "Skoda meeting Voorne Putten op een zaterdag eind 2008"

indien datum bekend zal deze zsm volgen.

1.Hetzer
 

Hugo1973

Actief lid
Ik doe ook mee... Hoop wel dat de datum een beetje op tijd bekend zal zijn... dan kan ik andere dingen verschuiven / afzeggen (ik heb meestal best een druk programma, maar uiteraard wil ik een meeting wel eens meemaken...)
 

Sportline

Senior Member
Heel misschien ben ik ook van de partij, ligt er maar net aan hoe de week is verlopen.
1. Hetzer
2. van der P?
3. Fabia
4. Hugo1973?
5. Bothje
6. Wallie?
7. Sportline?
 

Hetzer

Forumguru
tot zover dus,

1. Hetzer
2. van der P?
3. Fabia
4. Hugo1973?
5. Bothje
6. Wallie?
7. Sportline?
8. Red devil
9. van Inkel
10. Nemo
11. ZeroNRG
12. CGO
 

jaspernl

Actief lid
Afhankelijk van de datum en natuurlijk de leverdatum van m'n Roomster ben ik er bij!
Top initiatief!!


Wel een eind rijden...
 
D

Deleted member 1943

Ola,

Als de datum goed uitkomt ga ik ook mee. Heb wel zin in een meeting

gegroet
 
Mannen als het goed uitkomt ben ik ook van de partij! Toch leuk om eens andere skoda's (fabia's) te zien in alle glorie!
 
Bovenaan Onderaan