Zo denk ik er ook over. Tegen die tijd carport plaatsen met zonnepanelen en powerwall.De komende 3,5 jaar kan de Kodiaq nog de caravan slepen; daarna zien we wel hoe ver de ontwikkelingen zijn...
Inderdaad veel plastic, wel VW hoogwaardig, maar op een bestelbus manier. Ik bedoel niet fragiel.Laatst even bij de dealer in een ID.3 gezeten; leuk autootje als alternatief voor bijvoorbeeld een Polo...
Wel hoog Tupperware gehalte!
¿qué? Die snap ik ff niet... Hoe dan?Polo... is van binnen ruimer dan een Passat hè.
Nou... autootje... 't Is een flink apparaat hoor, die ID.3. En zo goedkoop ook niet echt.Laatst even bij de dealer in een ID.3 gezeten; leuk autootje als alternatief voor bijvoorbeeld een Polo...
Wel hoog Tupperware gehalte!
Kijk deze ook even, die gast irriteert zich enorm aan het dashboard Sla ff over
https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/volkswagen-id-3-vs-kia-e-niro-dubbeltest/?jwsource=cl
Al dat touchgedoe, en ik ben van de smartphone generatie, is niks om in een auto te stoppen. Fabrikanten moeten het gewoon bij mooi verlichte knoppen houden, stomme pummels, ; hey we pompen gezamenlijk miljarden in veiligheidssystemen, rem assistenten, lane keeping, maar laten we vervolgens ALLES via een schermpje laten gaan, waardoor de bestuurders NOG meer hun ogen van de weg hebben ipv OP de weg.
Module bouw !Ik begrijp ook niet helemaal waarom VAG (en de meeste andere merken) helemaal meegaan in die 'alles op een touchscreen' trend.
Ondanks z’n buiten afmetingen is de ID3 van binnen ruimer dan een Passat.¿qué? Die snap ik ff niet... Hoe dan?