Edwinz
Forumguru
Rij veel snelweg dan valt het nog meeOef die lust wel een paar liters, maar goed daar krijg je dan ook een hoop comfort voor terug![]()

Rij veel snelweg dan valt het nog meeOef die lust wel een paar liters, maar goed daar krijg je dan ook een hoop comfort voor terug![]()
Mooie auto! En gaaf zo'n V6 onder de kap.
Ik kwam onlangs ook al een paar keer zo'n Superb tegen op Marktplaats toen ik auto's aan het zoeken was, wat een monsterlijk ding.
https://link.marktplaats.nl/m1605622531
Ja dat wordt wel de 1 op 10 club als je mazzel hebt.
prachtige wagen!
Uniek zo een wagen (hier in BE. Toch) .
Hier betaal je al een goede hoop geld voor die op de baan te kunne zetten .
Bekijk bijlage 84881
Hoe zit het in NL.
Aan taks per jaar voor deze boot.
En dat van die zetelverwarming “traag” ... tja je komt van een Audi ....
Hier zijn mijn Audi stoelen ook 3x sneller heet/warmer dan in de superb (maar er kan natuurlijk wel iets mis zijn als het echt heeel lang duurt).
Hopelijk dit keer wat meer geluk.. maar het rijd heerlijk!Veel plezier met die nette koets Edwin!
Nog ruim onder de 1000 per jaar. Toch nog iets wat goedkoper is aan autorijden in NL.Hoe zit het in NL.
Aan taks per jaar voor deze boot.
Hier zijn mijn Audi stoelen ook 3x sneller heet/warmer dan in de superb
Haha ojee.. wat kost zoiets?? 2 a 3k?Gaaf hoor zo'n Superb, en mocht je hem ooit te traag vinden ...
Er zijn biturbo en supercharger kitjes voor de 2.8l 30v![]()
Het ging erg rap in mn audi (maar was geen leer, dit zal misschien ook invloed hebben).In mijn S2 zijn ze snel warm als ik ze aanzet, duurt echt geen minuut. Of is het bij een Audi echt warm binnen 5 seconden?
Ligt eraan welke Passat je bedoeld.Grappig, altijd gedacht dat hier het VR blok in lag, zoals in de Passat.
Veel plezier ermee!