Kan er zonder meer in. Wellicht wat bitjes omzetten met VAG-com*, en in elk geval een gps-antenne plaatsen. Dat hoeft geen originele combi-antenne van VAG te zijn, een universele GPS-antenne die je op de RNS-510 plakt met dubbelzijdig tape (zodat ie weliswaar in het dashboard zit maar toch een 'vrije hemel' boven zich en gaan met die banaan.Wellicht niet de juiste plek om te vragen, maar past een RNS-510 van volkswagen zonder probleem in de Skoda En kun je een GPS Antenne bij je bestaande (spriet) antenne plaatsen, of moet je die vervangen?
Ik zal later nog wat mooiere "buiten" foto's maken.
Ik zal later nog wat mooiere "buiten" foto's maken.
Er zit inderdaad een sportonderstel onder.Ben erg benieuwd naar de foto's. Ziet er namelijk erg goed uit zo!
Geen sportonderstel genomen? Ik vind m op de foto er vrij laag uitzien.
Er zit inderdaad een sportonderstel onder.
Ik heb deze week achter zo'n blauwe S2 gereden (van een garage , want er ging reklame op) Het was een TDI met een rode I . Die ging wel als een pijl uit een boog vooruit moet ik zeggen , want ik dacht . Zo voor mijn neus op de baan komen , ik ga moeten remmen ,maar nee hoor . Ging wat naar beneden achteraan en vooruit was hij . Daar zat ongetwijfeld heel veel power in.
Een enkel rood I-tje is voor zover ik weet "slechts" 140 pk, gecombineerd met een dsg in sport stand geeft dat mooie tussensprintjes...
Hij had toch wel power zat in zijn mars hoor . Als dat eentje met 140 pk was , had die toch wel een pak meer power in zijn mars dan mijn vrouw haar vectra met 150 pk onder de kap.
Dat gaat zonder zeggen. Een Vectra met 150pk is niet vooruit te branden.
De nieuwe isignia trouwens ook niet met 160pk (kijk maar eens naar het filmpje op Autoweek)