Superb Elegance 18 Tsi (7 aug)

jjdeman

Nieuw lid
Zoals eerder vermeld maar nu met details:
- Storm Blue
- Onyx bekleding zwart
- Alarm
- Multifunc stuur
- Sport onderstel
- 18" Luna velgen
- CD Bolero
- Park Assist
- Bluetooth set
- Dimmende spiegel
- Sunset
Verwacht eind september.

higgy

Forumguru
Mooi man. Tip: haal de Bolero eruit en zoek een RNS-510 dan wel Columbus op Ebay.
Antenne erbij, wat bekabeling en navigeren maar. Tevens dikke harddisk voor mp3's.

jjdeman

Nieuw lid
Wellicht niet de juiste plek om te vragen, maar past een RNS-510 van volkswagen zonder probleem in de Skoda En kun je een GPS Antenne bij je bestaande (spriet) antenne plaatsen, of moet je die vervangen?

jjdeman

Nieuw lid
Vandaag proefgereden in de Elegance zoals besteld. Wat een fantastisch mooie auto. Perfecte combincatie met de 18 TSI motor. Zoals gezegd is de Superb de ambassadeur voor de Skoda. Ik vind dat hij ambassadeur voor de VAG groep mag zijn alszijnde meest functionele en luxeuze in zijn segment! TOP auto.

higgy

Forumguru
Wellicht niet de juiste plek om te vragen, maar past een RNS-510 van volkswagen zonder probleem in de Skoda En kun je een GPS Antenne bij je bestaande (spriet) antenne plaatsen, of moet je die vervangen?
Kan er zonder meer in. Wellicht wat bitjes omzetten met VAG-com*, en in elk geval een gps-antenne plaatsen. Dat hoeft geen originele combi-antenne van VAG te zijn, een universele GPS-antenne die je op de RNS-510 plakt met dubbelzijdig tape (zodat ie weliswaar in het dashboard zit maar toch een 'vrije hemel' boven zich en gaan met die banaan.

*: is dat zo Nomad?

jjdeman

Nieuw lid
Afgeleverd

Mijn Superb staat op kenteken per 1 oktober (makkelijk te onthouden) Wat een mooie en fijne auto. Nadeel is dat mijn iPhone :407:niet werkt in combinatie met rSap en de Bolero. Heel raar, in mijn vorige auto met rSap werkte mijn iPhone perfect!
Ik hoop dat er snel een software update komt ander moet ik alsnog een andere bluetooth oplossing vinden.

jjdeman

Nieuw lid
Foto

Ik zal later nog wat mooiere "buiten" foto's maken.

Bijlagen

• Skoda-Superb.jpg
    Skoda-Superb.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 123

Hetzer

Forumguru
Ik zal later nog wat mooiere "buiten" foto's maken.

ik ben benieuwt naar de vervolg foto's, wat een ontzettend mooie kleur zeg, dat staat hem erg goed, ik deel je mening dat de S-2 dat hij ambassadeur voor de VAG groep mag of nee, moet zijn!!!!, inderdaad echt een TOP auto, helemaal in deze kleur.

Jij had hem toch ook bestelt bij Vepreda??, misschien dat ik je daar nog wel eens spot

gr

Hetzer

Michel

Forumguru
Deze kleur heb ik op een Superb 2 nog steeds niet in het echt gezien, maar wel op de Octavia 2 en ik vind hem dan echt schitterend. En deze Superb 2 ziet er in Storm Blue ook fantastisch uit.

cvegreen

Forumguru
Ik heb deze week achter zo'n blauwe S2 gereden (van een garage , want er ging reklame op) Het was een TDI met een rode I . Die ging wel als een pijl uit een boog vooruit moet ik zeggen , want ik dacht . Zo voor mijn neus op de baan komen , ik ga moeten remmen ,maar nee hoor . Ging wat naar beneden achteraan en vooruit was hij . Daar zat ongetwijfeld heel veel power in.

ZeroNRG

Senior Member
Persoonlijk gezien van alle kleuren die Skoda biedt ben ik nogsteeds helemaal weg van de kleur Storm Blue Metallic. (misschien sentiment naar mn oude Vectra die onder elke lichtval een andere kleur had, blauw metallic)

Enkhuizen

Senior Member
Ik heb deze week achter zo'n blauwe S2 gereden (van een garage , want er ging reklame op) Het was een TDI met een rode I . Die ging wel als een pijl uit een boog vooruit moet ik zeggen , want ik dacht . Zo voor mijn neus op de baan komen , ik ga moeten remmen ,maar nee hoor . Ging wat naar beneden achteraan en vooruit was hij . Daar zat ongetwijfeld heel veel power in.

Een enkel rood I-tje is voor zover ik weet "slechts" 140 pk, gecombineerd met een dsg in sport stand geeft dat mooie tussensprintjes...

cvegreen

Forumguru
Een enkel rood I-tje is voor zover ik weet "slechts" 140 pk, gecombineerd met een dsg in sport stand geeft dat mooie tussensprintjes...

Hij had toch wel power zat in zijn mars hoor . Als dat eentje met 140 pk was , had die toch wel een pak meer power in zijn mars dan mijn vrouw haar vectra met 150 pk onder de kap.

TL@

Forumguru
Hij had toch wel power zat in zijn mars hoor . Als dat eentje met 140 pk was , had die toch wel een pak meer power in zijn mars dan mijn vrouw haar vectra met 150 pk onder de kap.

Dat gaat zonder zeggen. Een Vectra met 150pk is niet vooruit te branden.
De nieuwe isignia trouwens ook niet met 160pk (kijk maar eens naar het filmpje op Autoweek)

cvegreen

Forumguru
Dat gaat zonder zeggen. Een Vectra met 150pk is niet vooruit te branden.
De nieuwe isignia trouwens ook niet met 160pk (kijk maar eens naar het filmpje op Autoweek)

Een opel komt er niet meer in. Dat is nu eens een auto die eigenlijk niet auto waardig kan genoemd worden ,mijn gedacht.

Bert001

Nieuw lid
Zijn er al meer foto's?
Deze kleur spreekt mij ook aan (vooral met beige elegance interieur met getinte ramen), maar bij navraag bij D'Ieteren blijkt dat de S2 in België nog nooit verkocht is in Storm Blue ????

Bovenaan Onderaan