Maik's Superb II 3.6 VR6 Elegance Bns

bobbl

Forumguru
Ik heb gereden met de stelpotjes er tussenuit, is echt geen enkel probleem. Ook bij onze Fabia zitten ze er niet meer tussen trouwens ;)
Weet ik Corne, maar ik wil dat niet, je bent nl de ruimte van de bussen kwijt tussen de veer en de draadbus, dus zit daar 2 x de wanddikte speling.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Maik Elshof

Donateur
Zoooo.. even een hele hap stof eraf blazen.

540.jpg

(Net terug van een lange reis.. gelukkig normaal een stuk schoner!)

Na 2 jaartjes erg druk bezig te zijn geweest met onze voor en achtertuin, maar weer eens tijd maken voor het forum.. :D
Wel veel meegelezen in die tijd en ook niet geheel stil gezeten..

Wat is er allemaal gebeurd in de afgelopen paar jaar..
- Allereerst de SuperB voorzien van nieuwe Skoda logo's rondom en zwarte NL stickers.
540.jpg


- Auto heeft nieuwe zomerwielen, 19" BBS Speedline wielen met 235-40 Fulda wielen
540.jpg

- Tijdje rondgereden zonder stopbusjes, was niet te doen met alle drempels.. :nono: dus die zitten er weer tussen.
540.jpg


540.jpg


- Auto helemaal laten restylen nadat ik afgelopen Januari geraakt ben door een persoon die mij met wegrijden van een parkeerplaats over het hoofd zag
540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


540.jpg


- Brembo remmerij eronder gezet, met 360 mm schijven voor en 330 mm achter

540.jpg


- Launch control geactiveerd
- Nieuw panoramadakframe laten plaatsen ivm lekkages en kraken (maar doet ie af en toe nog wel eens)
- Compleet LED uitgevoerd, op xenonverlichting na
Geen foto's van :D

Met de auto afgelopen jaren al veel van Europa mogen zien.. meerdere F1 races in Oostenrijk, vakanties in Italië, Kroatië, Oostenrijk, Spanje en Frankrijk, en nooit niet 1x in de steek gelaten!

540.jpg


Overigens is de SuperB ook nog een goede trekauto! Ondanks dat er 'maar' 2000kg achter mag, kom ik motorisch niets tekort! Ook niet met 9 meter erachter! :cool:

540.jpg


Uiteraard nog ff wat shotjes van de tuin voor én na.. als je alles zelf wil doen, duurt het toch altijd iets langer dan gepland.. :jaja:

Voortuin voor en natijd

540.jpg


540.jpg


Achtertuin voor en natijd..

540.jpg


360.jpg


En we hebben de Dacia Sandero die we hadden verkocht en een andere VAG terug gekocht! :yeehaa:

Het is een lekkere zuinige High UP! geworden.. full option!

540.jpg


540.jpg


Meteen op 17" R-line wielen gezet gezien dat in mijn ogen de mooiste originele UP! velgen zijn.
Deze gaat binnenkort nog verlaagd worden, gezien 'ie wel erg HIGH staat!
Tevens de auto al voorzien van nieuwe motorsoftware, waardoor ie ipv 60pk en 95nM standaard nu 82pk heeft en 110nM. Tevens voorzien van het Fender geluidssysteem wat fabriek af aangeboden werd.

Zo kan ie wel weer ff.. :D

Met vriendelijke groet Maik
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Hele mooie Sub.
Is de verandering van de remmerij plug & play?
Zijn de achterlicht-units van het type led of heb jezelf led-lampen geplaatst?

De voortuin gezamenlijk met de buren één geheel gemaakt vind ik altijd mooi staan.:thumbsup:
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Errruggg lekker bezig geweest Maik!
Strakke bakken voor de deur en een prachtige tuin. Die vette sleurhut staat ook mega achter je prachtige V6.
 

Maik Elshof

Donateur
Hele mooie Sub.
Is de verandering van de remmerij plug & play?
Zijn de achterlicht-units van het type led of heb jezelf led-lampen geplaatst?

De voortuin gezamenlijk met de buren één geheel gemaakt vind ik altijd mooi staan.:thumbsup:
Klopt we hadden al een gezamelijke voortuin, maar dan van het jaar 0, nu ook gezamelijk gelaten omdat hij anders heel iel oogt vanwege de schuine punt. En we er samen snel uit waren dat we van mediterrane tuinen houden.

De remmerij is plug en play, gezien de 3.6 standaard al van die grotere remmerij eronder heeft, enkel achter dacht ik 1 maatje groter genomen en ook die waren P&P. De achterlichten zijn gewoon standaard halogeen type met LED lampen erin. :thumbsup:
 

larsy

Forumguru
Ja dat zou ik ook wel eens wille weten hoeveel km je kan maken met ne volle bak.
( met die villa aan je haak :nailbiting::facepalm:)
 
Bovenaan Onderaan