Mijn Skoda Karoq Sportline Business 1.5 TSI 150pk

johan72

Actief lid
Vandaag wederom mooi weer, de auto een poosje met de neus in de zon laten staan.
Vervolgens met vlosdraad de originele badge/emblem losgemaakt van zijn plakfoam.
De restanten van de plakfoam verwijderd.
En de zgn. MONTE CARLO versie van de Skoda badge aangebracht.

De bijbehorende plaatjes
Front-Badge.jpg

Leverancier: superskoda.com
Bestelnummer: KRQ-ZNK-BLK

Ter info, de badge/emblem voor op de Karoq heeft een diameter van 110mm.
 

migila

Lid
.........
En de zgn. MONTE CARLO versie van de Skoda badge aangebracht.
Leverancier: superskoda.com
Bestelnummer: KRQ-ZNK-BLK

Ter info, de badge/emblem voor op de Karoq heeft een diameter van 110mm.
Zeker mooi ja! Heb je ook de achterkant meteen gedaan?
 

johan72

Actief lid
De Sportline MY20 heeft op de achterkant geen Skoda badge/emblem,
maar heeft de naam SKODA breeduit in zwarte blokletters op de achterklep.
(net zoals VOLVO zeg maar)

Zal zo ff een fotoke schieten van de achterkant.
 

migila

Lid
Oh ja ik weet wat je bedoelt. Ik "krijg" een zwarte sportline. Ik ga ook zeker voor een zwart embleem plaatsen. Achter hoef ik alleen wat te verwijderen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Zag maandag of dinsdag een zwarte Karoq rijden op de A7 met zwarte letters Skoda en Karoq op de kont.
Wel vond het maar niets, kan beter dan gewoon geheel glad zijn...
 

migila

Lid
Zometeen zie je een zwarte karoq op de a7 met een gladde kont ;) (aan het begin van de a7)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

migila

Lid
Er is maar 1 begin adv hectometer paaltjes :)
Ik woon in Purmerend en rij het land rond voor mijn werk.
 

Henrik

Forumguru
Op een zwarte kont zou ik de zwarte letters laten zitten. Ik heb de chromen letters van de Kodiaq laten halen, maar zou er misschien wel zwarte voor in de plaats willen. Denk toch dat het mooier staat...

Mocht iemand zijn zwarte letters er toch af slopen en ze zijn herbruikbaar (evt voorzien van nieuwe 3M tape natuurlijk), dan hou ik me aanbevolen.
 

De Stip

Forumguru
Bij mij werd de Karoq MY20 op 19-10-19 nog net met chromen letters afgeleverd en heb die meteen laten verwijderen. Als het in zwart was geweest, had ik er nog even over nagedacht...
De achterzijde is nu helemaal glad en het staat strak. Daarbij is het met wassen een stuk makkelijker :)
 

M@cer

Lid
Toch is de Karoq in het blauw wel erg mooi.. Blij met mijn zwarte, maar als ik opnieuw had moeten kiezen had het echt de blauwe geworden...
 

emilio3333

Forumguru
Wat een gave details heb je aangebracht zeg.
Ook de kofferbakverlichting al geïnstalleerd van Superskoda?
Ik heb deze daar ook besteld en gemonteerd in mijn Ateca.
Kwalitatief komt het gewoon over als Ali spul, maar wel een bak meer licht.
 

De Stip

Forumguru
Ja, ik heb deze geïnstalleerd in de Karoq. Of bedoel je mij niet @emilio3333 ? Prima verbetering van het bestaande licht, al blijf ik van mening dat er 2 lampjes in hadden gemoeten. Zowel links als rechts, gewoon af fabriek en niet stiekem de zaklamp wegbezuinigen.....
 
Bovenaan Onderaan