Status
Niet open voor verdere reacties.

Emporionelis

Forumguru
Gefeliciteerd Corné! ik snap de overstap heel goed. ik probeer al jaren een pick up als lease auto te krijgen :D.
Is inderdaad niet te vergelijken, maar wat een apparaat! je maakt heel veel mannen jaloers, in ieder geval ik :itwasntme:

Voor de mods, kun je ook naar het volgende kijken:
- een lift of iig een leveling kit (voor de looks)
- elektrische running boards (opstap gemak)
- Cold air intake (voor het geluid)
- en natuurlijk dobbelstenen :tegek:

Ik zou persoonlijk helemaal los gaan qua modificaties, maar hij heeft het niet nodig.
Maar ik gok wel dat je iets gaat doen, zit nu eenmaal in je:cheers:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Wat betreft koppel, is het ook gewoon een kwestie van hoe je rijdt. Ik kom met mijn veel lichtere Polootje een aardig eindje in de buurt, maar zolang ik niet vanuit start vol gas geef, heb ik geen enkele last van wielspin
 

CDK

Forumguru
Voor de mods, kun je ook naar het volgende kijken:
- een lift of iig een leveling kit (voor de looks)
- elektrische running boards (opstap gemak)
- Cold air intake (voor het geluid)
- en natuurlijk dobbelstenen :tegek:

Maar ik gok wel dat je iets gaat doen, zit nu eenmaal in je:cheers:

Zo’n CAI voor de sound sluit ik niet uit.
Er zit luchtvering onder dat bakbeest, dus kan hem zo hoog of laag zetten als ik zelf wil.
Automatic runningboards zitten er standaard af fabriek op ;)
Ik ben geen fan van dobbelstenen :)
 

EdK

Forumguru
Zat nog eens te kijken naar dat plaatje van die RAM
Maar misschien is volgende nog wel een leuke update ?
Van vijverfolie een waterdichte zak laten maken die in die open kofferbak past.
Dan de boel vullen met water en je hebt je eigen rijdende privé zwembad....
Doet het goed hoor op een meeting met een paar lokale pitspoesen !! :D

:cheer::cheer::cheer::cheer:
 

Cordoba

Forumguru
Oh jee, als @EdK zich nog ooit op een meeting durft te vertonen, gaat ie te water in het mobiele zwembad van Corné. (En Corné is één van de forummers die Ed al eens in real life heeft gezien/gesproken, dus ook het herkennen is niet het probleem)
 

De Stip

Forumguru
Mooie wagen Corné, heel veel succes met het wachten....... Daarna kei veel plezier met die geweldige bak. Ben benieuwd hoe hij er straks in het echt uitziet.

Slycity / Zwijncity is maar en klein stukje toeren :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Inderdaad het einde van een tijdperk, ookal ben ik hier nog maar kort, je ziet wel snel wie de hoofdfiguren zijn die hier de boel levend houden en veel kennis van zaken hebben, en Corne is daar zeker één van. Heeft mij ook voortdurend bijgestaan in mijn zoektocht naar passende velgen, waarvoor eeuwig dank.
 

hendrik38

Forumguru
Gaaf Corne!!. Jij maakt mijn droom werkelijkheid :-) Ik krijg zo'n ding helaas niet eens in de parkeervakjes hier.
Hoelang zijn de levertijden van die bakken? Ook in het zwart uitgekozen? Nog extra opties besteld boven op de complete uitvoering?
 

leon-cupra

Forumguru
En gaan we met het forum in een erehaag staan wanneer hij met de Beer zijn laatste ritje naar de Ram-dealer doet?
En daarna breken we de boel af bij de Ram-dealer uit frustratie voor een verloren lid :mad::mad:

:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan