Mijn Octavia 2 RS

HDW

Forumguru
Vandaag mijn RamAir gemonteerd! Ben erg tevreden over het verschil, vooral de sound bij het overschakelen
Ik denk dat ik de dump valve achterwegen laat
 

LT83

Forumguru
Vandaag mijn RamAir gemonteerd! Ben erg tevreden over het verschil, vooral de sound bij het overschakelen
Ik denk dat ik de dump valve achterwegen laat

Ja een intake klinkt al erg lekker!! Goede keuze om de dumpvalve te laten voor wat t is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

EdK

Forumguru
Lekker zwart houden hoor, dat rood word ook weer zwart van al het vuil......
En zolang je motorkap niet van doorzichtig plexiglas is ..... tjs wat is dan het nu er van...:koffie:
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

Desperado

Forumguru
Lekker zwart houden hoor, dat rood word ook weer zwart van al het vuil......
En zolang je motorkap niet van doorzichtig plexiglas is ..... tjs wat is dan het nu er van...:koffie:
Voor de leuk. Ik had op de Felicia een chromen stabilisatorstang ipv de originele zwarte. En de letters op het kleppendeksel mooi geaccentueerd.
Er is zoveel leuks wat je alleen zelf ziet. Als je dat allemaal laat heb je een vervoermiddel en geen auto/hobby :D
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

EdK

Forumguru
mwah ik kan niet zeggen dat het bij mij alleen een vervoersmiddel is dacht ik zo !!??
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

EdK

Forumguru
Gewoon de motor tijdens schoonspuiten laten lopen en daarna ff lekker droog rijden en vrouw de spullen laten opruimen...
 
  • Leuk
Waarderingen: HDW

HDW

Forumguru
Waarmee heb je de motorruimte schoon gemaakt?
Ziet er goed uit.:thumbsup:

Professionele ontvetter, neem ik altijd wat mee van het werk.
1 plantenspuit vullen, alles goed inspuiten, even laten intrekken en dan met een 2e plantenspuit met water nasproeien en dan de compressor erop. Paar keer herhalen en blok is weer als nieuw
 

EdK

Forumguru
Tsja als je in een stortregen rijd dan komt er ook genoeg water onder de motorkap en dat kan ook geen kwaad...
Dus tsja met gepaste afstand afspuiten met de HD kan echt geen kwaad zoals etromp al zegt
 
Bovenaan Onderaan