Waar online onderdelen bestellen?

Die site ken ik niet eens :-)

autodoc is in ieder geval erg groot en ook mister auto valt hier onder. Ik hoop dat ze eea ondanks alles snel kunnen versturen want thuis stil zitten is ook niks ;)

Sinds wanneer is dat dan? Mister-auto is van PSA namelijk, Autodoc een Duitse onderneming.... ik bestelde vaak bij mister auto maar momenteel vaak bij winparts want best scherp geprijsd en snellere levering.
 

brepus13

Forumguru
Ik prefereer winparts. Autodoc is tot nog toe altijd duurder geweest

Ik heb even snel wat onderdelen vergeleken met wat ik gister besteld heb maar autodoc is echt goedkoper hoor in mijn geval.

Het verschilt overigens bij autodoc wel per dag hoeveel korting je krijgt. Dan weer 23% tot Max 28% ongeveer.

AC31263431

De code geeft nog 3€ extra korting. Alle beetjes helpen :-)
 

prosier

Forumguru
Je moet ook door met de bestelling en kijken wat dan de verzendkosten zijn en de bijbehorende levertijd :) Lijkt me zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

brepus13

Forumguru
Ik bestel altijd groot dus heb dan eigenlijk nooit verzendkosten. Als je slechts een filtertje nodig hebt dan is winparts misschien goedkoper want die heeft maar 5€ verzendkosten dacht ik. Autodoc 10€. De onderdelen zelf zijn in mijn geval altijd goedkoper bij autodoc.

Maar goed, ik wil je nergens toe dwingen maar vind het zonde om meer voor hetzelfde te moeten betalen :-)
 

prosier

Forumguru
Even heel snel, 13.0460-2785.2, remblokset.

Winparts 72,83
Mister 74,48
Autodoc 65,57
Furst 48,84

Ik heb op 900 euro elders, daar, 500 of 600 betaald schat ik zo. Maar ik heb geen aandelen he haha
 

prosier

Forumguru
SmartSelect_20200405-090825_Chrome.jpg

Dit bedoel ik dan, hier loopt mijn hartslag van uit de pas...daarom skip ik mister alleen uit principe al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

brepus13

Forumguru
Ik ga die zeker de volgende keer in de gaten houden. Al moet ik zeggen dat de app van autodoc dan wel erg fijn is omdat ik mijn digitale garage bij kan houden en snel kan switchen tussen voertuigen. Alles ook nog eens in Nederlands. Ik kan altijd via de app de onderdeelnummers zoeken en die eens bij furst bekijken. Goeie tip!
 

prosier

Forumguru
Mijn eerste ervaring met autodoc( wel op .de besteld). Maar op .nl kan ik net zo goed inloggen en de helpdesk vind daar ook direct mijn ordernummer. Dit zegt me dat .nl en .de hetzelfde brein heeft. Grappig, de prijzen verschillen vaak wel enkele euros, heel bizar.

Nog leuker is dat mijn 2 setjes eibach spacers alle 2 op voorraad / auf lager stonden. Zowel op .de als .nl.

9-4 besteld. Toen heeft het 5 dagen op voorbereiden gestaan, toen 1 of 2 dagen op de artikelen worden verscheept tussen magazijnen en de afgelopen 2 dagen stond er klaar om mee te geven aan transport.

Sorry hoor maar dit slaat nergens op, big onzin dit. Ze liegen waar je bij staat. Laat me denken aan misterauto die ook 2 weken doen met iets dat op voorraad is.

We zijn nu op 18-4 en ik heb een mail dat het vandaag aan GLS zal worden overgedragen. Eerst zien dan geloven. Maar een volgende x bedenk ik me nog wel eens, Corona of niet, deze manier stinkt van alle kanten.

Wel laagste prijs op de planeet, datdanweerwel.
 

brepus13

Forumguru
Ik wacht al sinds 04-04 op mijn laatste bestelling van autodoc. Ik bestel daar heel regelmatig en heb dit nog nooit meegemaakt.

geduld loont zullen we maar zeggen. Ondanks hoge korting die ik lokaal kan krijgen zijn zaken als remschijven en blokken, filters bijna 2 keer zo duur.

én goedkoop én morgen in huis bestaat helaas niet :(
 

EdK

Forumguru
Prosier, waar je je al niet druk om kunt maken ??
Komt het vandaag niet dan komt het volgende week wel.
En zal ik me reparatie of onderhoud een weekje motten uitstellen.....
Tsja ik kan daar totaal niet van in de stress raken hoor, helemaal niet als ik goedkoop uit ben en dat ik weet dat het uiteindelijk toch wel afgeleverd word...

Grootste frustratie punt is wel dat als dan de spullen later komen ik een weekend niets heb en dat word altijd dan opgevuld met een A4 wat nog te doen lijstje die niet van mezelf is.....:koffie::D
 

prosier

Forumguru
Snap ik, op zich maak ik me ook niet zo druk, al lijkt dat wellicht wel zo uit mijn bericht :tongue:

Gaat me er om dat ze gewoon erbij moeten zetten 1 tot 2 weken levertijd, en niet "op voorraad"...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
moeten zetten 1 tot 2 weken levertijd, en niet "op voorraad"...
Ach dit kom je meer tegen hoor !
Onlangs ook met die buro stoel gehad.
Schermen ze ook met 1 a 2 weken, maar werden er ook 3,5.

Maar andersom heb ik dat ook wel gehad !
Stond er 2 weken levertijd bij, en was prima voor mij !
Volgende dag stonden ze al voor de deur met het product.
 

Octavia_Gert

Senior Member
Ik heb ook bij autodoc besteld, maar zonder haast. Had een pan besteld bij een kookwinkel, stond bij morgen in huis, gaat nu een week of 2 duren.
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Mijn eerste ervaring met autodoc( wel op .de besteld). Maar op .nl kan ik net zo goed inloggen en de helpdesk vind daar ook direct mijn ordernummer. Dit zegt me dat .nl en .de hetzelfde brein heeft. Grappig, de prijzen verschillen vaak wel enkele euros, heel bizar.

Dat is mij ook eens opgevallen dat er verschil is tussen prijzen van .nl, .de of .be.
Paar jaar geleden zou ik een bestelling doen bij autodoc.be, maar kwam erachter dat je niet naar Nederland kon versturen of dat de verzendkosten absurd hoog waren. In ieder geval het loonde niet.
 

brepus13

Forumguru
Zo, mijn bestelling van 04-04 vandaag op kunnen halen bij afhaalpunt... GLS bezorgd blijkbaar niet thuis meer want moest afhaal punt aangeven?

nu hopen dat de de bestelling van 14-04 minder lang onderweg zal zijn :dankje:
 

brepus13

Forumguru
Even heel snel, 13.0460-2785.2, remblokset.

Winparts 72,83
Mister 74,48
Autodoc 65,57
Furst 48,84

Ik heb op 900 euro elders, daar, 500 of 600 betaald schat ik zo. Maar ik heb geen aandelen he haha

ik heb nog gekeken voor een bestelling bij fuerst, de onderdelen waren goedkoper idd dan bij autodoc maar wel 20€ verzendkosten... dat kon bij deze bestelling niet uit helaas.
 

Octavia_Gert

Senior Member
GLS heeft vandaag mijn eerste pakketje bezorgd, maar blijkbaar had Autodoc de bestelling opgesplitst.
Ze hadden ook het luchtfilter van een ander merk erbij gedaan, omdat de bestelde niet leverbaar was. Wel fijn dat ze dit niet melden en ik me afvraag of ik gek ben.
Ben vergeten een oliefilter te bestellen (domdomdom) dus moet nu sowieso nog iets gaan bestellen. Kan ook kijken of ik dit lokaal kan inkopen, bij Brezan of Ferwerda. Daarnaast moet ik nog ff kijken of de bougies al aan de beurt zijn, misschien dat ik die dan gelijk meebestel.
 
Bovenaan Onderaan