Dynamische richtingaanwijzers in buitenspiegels Karoq

De Stip

Forumguru
@Antera , jij bent natuurlijk een handige donder. Maar is het ook te doen voor iets minder technische leden onder ons? Daarom hoopte ik dat er al iemand was, die iets van een stappenplan of zo zou hebben :) Onderstaand wel een YouTube film, waar ze het werkje bij een Octavia uitvoeren.

 

Derooke

Forumguru
Laat het zeker weten . Ik zie heel graag doe het zelf dingen hier op het forum .dit geeft iedeetjes voor mezelf (later)
 

royb95

Forumguru
Installatie is inderdaad simpel. Wel goed letten op het uiteinde van de nieuwe unit dat je hem niet breekt met terug monteren spiegelrand.
 

Neusie

Actief lid
Zo de knippers gemonteerd! Iets andere montage dan bij de Octavia, hier handiger om eerst het frame te verwijderen ipv spiegelkap omdat de spiegelkap ook aan de knippers geklikt zit. Bijkomend voordeel, de nieuwe knippers zijn ook donkerder, dus past mooi bij de spiegelkappen.

 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Ja keek filmpie ( neem aan van jou ) en zag een paar schoenen zilverkleurig !! :pardon:
 

De Stip

Forumguru
@Neusie , welke heb je gebruikt? Die van Superskoda? Ziet er tof uit trouwens, mooie wagen heb je!

En viel het je mee om te doen, of toch nog best wel een gedoe?
 

De Stip

Forumguru
Vandaag de set binnen gekregen en ik moet zeggen, het valt me mee gezien de Corona beperkingen. Vorige week woensdag besteld en nu al in huis.

Er zit geen beschrijving bij, maar en wijs forumlid zei "niet te bang zijn!". Dus ik ben ermee aan de slag gegaan en het is te doen. Wel een gepiel met die klipjes en torx schroeven. Maar goed, de aanhouder wint en ik ben blij met het resultaat. Er zit overigens een schakelaartje aan de unit, daarmee kun je kiezen of je dynamisch knipperen of gewoon knipperen wilt gebruiken. Beetje overbodig lijkt me, tenzij het voor de APK is of zo?
Dat ze in smoke zijn uitgevoerd staat wel heel netjes bij de zwarte spiegelkappen, al had de felheid van mij wel een paar tandjes hoger mogen zijn. Bijkomend voordeel van deze exemplaren is, dat je bij duisternis niet meer van irritant felle side markers ziet oplichten.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan