Dynamische richtingaanwijzers in buitenspiegels Karoq

Topic in 'Onderdelen van derden' gestart door De Stip, 30-03-2020.

1. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

2. EdK

EdK Forumguru

3. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

Voor dat geld gewoon bestellen en monteren :-)

4. De Stip

@Antera , jij bent natuurlijk een handige donder. Maar is het ook te doen voor iets minder technische leden onder ons? Daarom hoopte ik dat er al iemand was, die iets van een stappenplan of zo zou hebben :) Onderstaand wel een YouTube film, waar ze het werkje bij een Octavia uitvoeren.

Karoq079 en CDK vinden dit leuk.
  5. De Stip

Ik heb ze besteld en nu maar hopen dat de installatie echt een eitje is :bloos:

6. Derooke

Derooke Senior Member

Laat het zeker weten . Ik zie heel graag doe het zelf dingen hier op het forum .dit geeft iedeetjes voor mezelf (later)

De Stip vindt dit leuk.
  7. royb95

royb95 Forumguru

Installatie is inderdaad simpel. Wel goed letten op het uiteinde van de nieuwe unit dat je hem niet breekt met terug monteren spiegelrand.

Reggiereg vindt dit leuk.
  8. Derooke

Derooke Senior Member

Heb je al foto's of filmpjes voor en na als dit mogelijk is ? Grts

9. Okki

Okki Forumguru Donateur

zie post #4

10. royb95

royb95 Forumguru

Heb ze zeker alleen niet voor een Karoq, wel van een Golf 7.5 en een Superb 3

11. Neusie

Neusie Actief lid

Zo de knippers gemonteerd! Iets andere montage dan bij de Octavia, hier handiger om eerst het frame te verwijderen ipv spiegelkap omdat de spiegelkap ook aan de knippers geklikt zit. Bijkomend voordeel, de nieuwe knippers zijn ook donkerder, dus past mooi bij de spiegelkappen.

Laatst aangepast: 05-04-2020
    Derooke en De Stip vinden dit leuk.
  12. EdK

EdK Forumguru

wat nou ? zilverkleurige schoenen ?

13. Neusie

Neusie Actief lid

Huh??

14. EdK

EdK Forumguru

Ja keek filmpie ( neem aan van jou ) en zag een paar schoenen zilverkleurig !! :pardon:

15. Neusie

Neusie Actief lid

Haha. Ja zie het nu ook. Reflectie in spiegelkap. Had mijn voetbalschoenen nog aan na balletje trappen met mijn zijn .

EdK vindt dit leuk.
  16. De Stip

@Neusie , welke heb je gebruikt? Die van Superskoda? Ziet er tof uit trouwens, mooie wagen heb je!

En viel het je mee om te doen, of toch nog best wel een gedoe?

17. EdK

EdK Forumguru

Denk een appeltje eitje als je het op je voetbalschoenen doet....:pieker::pardon::D

18. Neusie

Neusie Actief lid

Nog een filmpje....

De Stip vindt dit leuk.
  19. De Stip

Vandaag de set binnen gekregen en ik moet zeggen, het valt me mee gezien de Corona beperkingen. Vorige week woensdag besteld en nu al in huis.

Er zit geen beschrijving bij, maar en wijs forumlid zei "niet te bang zijn!". Dus ik ben ermee aan de slag gegaan en het is te doen. Wel een gepiel met die klipjes en torx schroeven. Maar goed, de aanhouder wint en ik ben blij met het resultaat. Er zit overigens een schakelaartje aan de unit, daarmee kun je kiezen of je dynamisch knipperen of gewoon knipperen wilt gebruiken. Beetje overbodig lijkt me, tenzij het voor de APK is of zo?
    Dat ze in smoke zijn uitgevoerd staat wel heel netjes bij de zwarte spiegelkappen, al had de felheid van mij wel een paar tandjes hoger mogen zijn. Bijkomend voordeel van deze exemplaren is, dat je bij duisternis niet meer van irritant felle side markers ziet oplichten.

Laatst aangepast: 06-04-2020
    Chiel vindt dit leuk.
  20. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Heb je de uitkomende originele knippers nog gecheckt op zo'n schakelaartje?
    Zou wel een grap zijn als je die ook had kunnen omschakelen... :D

Karoq079, Derooke en De Stip vinden dit leuk.

Deel deze pagina