Kodiaq vragen en weetjes

hemi24

Forumguru
@Henrik : dus jouw auto wordt rondom verlaagd en dan lukt het ze om vervolgens het stuur scheef te krijgen..?

Dat mag iemand met technische kennis mij eens uit proberen te leggen...

Ik heb maar een conclusie : prutsers die niet weten waar ze mee bezig zijn en maar een beetje lopen te stellen en draaien!
 

Henrik

Forumguru
Welke radarkop bedoel je @elsinga ?
Voor zover mij bekend heb ik namelijk geen radarkop in de auto.
Heb in ieder geval geen ACC bijv. Of wordt die radarkop bijvoorbeeld ook gebruikt voor Front Assist?
Ik dacht namelijk dat dat, net als Lane Assist, via de camera bij de binnenspiegel werkt.
En die hoeft toch niet opnieuw gekalibreerd te worden? Na de vorige uitlijnpoging is dit voor zover ik weet ook niet gebeurd.
 

Canon-Eye

Forumguru
Of wordt die radarkop bijvoorbeeld ook gebruikt voor Front Assist?
Inderdaad. Lange assist heeft de camera nodig om de lijnen te zien en te kunnen volgen.
Radarsignalen zijn nodig om obstakels die zich nog (ver) buiten de reikwijdte van de parkeersensoren bevinden tijdig te kunnen signaleren.
 

Harald1972

Nieuw lid
Bestaat er in de Sportline Business de mogelijkheid om via het multimedia systeem gebruik te maken van de apps op je telefoon?
Ik heb een Samsung maar begrijp dat Android Auto in NL niet beschikbaar is?
 

hendrik38

Forumguru
Misschien een stomme vraag. Mijn kodiaq is half oktober geleverd. Wordt hij dan met winter ruirewisser vloeistof geleverd of met zomer? Of is het zo simpel dat blauw is winter en rosé is zomer en dat ik het zelf na kan kijken....als je het reservoir kunt zien
 

elsinga

Forumguru
Welke radarkop bedoel je @elsinga ?
Voor zover mij bekend heb ik namelijk geen radarkop in de auto.
Heb in ieder geval geen ACC bijv. Of wordt die radarkop bijvoorbeeld ook gebruikt voor Front Assist?
Ik dacht namelijk dat dat, net als Lane Assist, via de camera bij de binnenspiegel werkt.
....

Volgens mij gebruikt Front Assist ook radar. Maar ik kan het fout hebben.
 

EdK

Forumguru
Rij t hele jaar gewoon met Blauw !!

Blauw is namelijk voor heren en Roze voor de dames is me uitgelegd bij het pompstation door die mooie blonde dame waar ik geen foto van mag plaatsen.....:D
 

hendrik38

Forumguru
Ik kwam er vandaag achter dat ik een plastic afdekdopje van mijn slotbout kwijt ben. Op superskoda vind ik wel de standaard dopjes voor op de bouten, maar niet op de slotbouten. Wie weet waar ik die kan kopen?
 

hemi24

Forumguru
@hendrik38 : het zal je wellicht verbazen, maar bij je dealer..!

En anders even contact opnemen met Superskoda.

1Z0071215AZ37-2.jpg
 

EdK

Forumguru
ja aan die doppies verdienen ze lekker de dealers en superskoda.
Denk dat een ieder hier wel al één of meerdere zijn kwijtgeraakt.
Maar een echte oplossing zodat ze beter blijven zitten en toch makkelijk verwijderbaar zijn heb ik nog niet gevonden.
siliconenkit zitten ze goed vast tot ze eraf moeten en dan heb je het volgende probleem.
Zelfde ook al geprobeerd met 3M garagekit maar als die te warm is geweest dan is de kleefkracht ook te groot.
Zelfs met kauwgum geprobeerd maar is het ook niet echt, voordeel hiervan is wel dat heb je trek in een kauwgumpie dan verwijder je zo'n doppie en je kunt kauwen..
 
Bovenaan Onderaan