Isolano

Isolano

Actief lid
Hoi!

Als nieuweling hier zal ik mij eerst maar even voorstellen. Naam is Anteun, woon in het oosten van het land,
getrouwd, 3 kinderen, hond en kat, niets schokkends dus. ;)
Volgende week krijg ik mijn super mooie Skoda.
Het is eigenlijk meer geworden dan ik had gehoopt en verwacht.
Het aanbod is voor het merendeel mooi maar niet echt iets wat er echt bovenuit sprong, dus was de verwachting dat er nog wel e.e.a. aan upgrades op zouden moeten komen.
Hou normaal best van een "dikke" aangeklede uitvoering ;)
Wat is het geworden?
Een Octavia 2014 1.4TSI DSG Elegance Business line met redelijk lekkere opties daar boven op.
Hij is voor mij redelijk compleet, denk dat het beperkt blijft tot wat kleine aanvullingen om hem echt op niveau te krijgen. kwam hier al wat leuke gadgets tegen van superskoda enz. ;)
De Octavia gaat eigenlijk 2 auto's vervangen, de Clio Dci uit 2014 van mijn vrouw en mijn BMW F11 5serie die een half jaar geleden al is omgeruild voor een iets praktischer bedrijfsauto.

Bij deze alvast een sneak preview maar z skoda-octavia-28.jpg al komende week wat meer duidelijkheid geven en foto's plaatsen

Groeten!
 

Japanese Power

Donateur

Bijlagen

  • 3CCA9684-314D-44FB-9204-84442FE9AAA1.jpeg
    3CCA9684-314D-44FB-9204-84442FE9AAA1.jpeg
    141,1 KB · Weergaven: 30
  • A15C64AD-17E5-4807-B478-0E2E50913C7F.jpeg
    A15C64AD-17E5-4807-B478-0E2E50913C7F.jpeg
    154,8 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:

Isolano

Actief lid
Nee, niet degene op de foto, was hem wel tegengekomen, maar mist memory stoelen en afneembare trekhaak, deze staat ook hoger op de poten dan de mijne.
Bekleding en stuur wel hetzelfde
 

VAG-man

Forumguru
Welkom Anton @Isolano (zit je in de isolatie? ;)).
Mooie O3 heb je. Mocht je nog wat softwarematig aanpassingen willen laten doen dan zit ik redelijk in de buurt.
 

Isolano

Actief lid
Welkom Anton @Isolano (zit je in de isolatie? ;)).
Mooie O3 heb je. Mocht je nog wat softwarematig aanpassingen willen laten doen dan zit ik redelijk in de buurt.

Nee zit niet in de isolatie, doe maatwerkoplossingen engineeren en fabriceren in de industrie (meest laundry en kunststof gerelateerd) en prof automotive

Er zal straks zeker e.e.a. aangepast moeten worden, zit wel te overwegen om voor mezelf ook wat aan te schaffen maar daar kunnen we het wel eens over hebben dan.
Ik zit vlakbij in Hardenberg
 

Isolano

Actief lid
Zal je binnenkort eens een berichtje doen, zal niet direct komende weken zijn, het is door de week nogal druk met het werk
 

Isolano

Actief lid
Sometimes you win, sometimes you lose.

Vanmorgen voor het eerst de Octavia in het eggie gezien.
Vanwege enorm tijdgebrek en de afstand van de locatie waar hij werd aangeboden en onze casa di isolano was het direct geen optie om hem te gaan bekijken en rijden.
Dus na speurwerk in de onderhoudshistorie (geheel minutieus dealeronderhouden) en telefonisch contact de auto ongezien gekocht!
Vanmorgen was hij bij mijn dealer (Pouw) binnengekomen.
Dus direct maar eens gekeken vanmorgen en .... wat een plaatje van een auto zeg, geen krasjes deukjes swirls en gekkigheid, interieur ook als nieuw, geen slijtageplekken geen krassen, gewoon nieuw.
Zelfs de velgen zijn nog krasvrij.
Als het lukt ga ik hem vanmiddag ophalen #feestje :yeah::yeah:
 
Bovenaan Onderaan