Newbie

elaba, binnen enkele dagen mag ik mijn Skoda Octavia Combi 245 gaan afhalen in de kleur steel grey.

Ik kijk er ene uit :)

Voor de rest 42 jaar Vlaams Brabant etc

Ik stap over van een Opel Vivaro diesel :D en wou een auto met kracht en ruimte. Men madam heeft een Abarth en ik wou ook power :cheer:

greetz
 

JeSko

Forumguru
ik ben niet dadelijk van zin om enige mods uit te voeren buiten dakdragers :rockon:

Welkom, maar wacht maar tot je de rest hier bezig ziet, dat werkt aanstekelijk en voor je het weet wil je hem op 19", plat op zijn buik, dynamische richtingaanwijzers, vcds aanpassingen en heel de Santeboetiek:nailbiting:
 
gisteren avond de auto eindelijk gaan ophalen, de auto rijdt fantastisch. Gelet deze een nieuwe invoer is vanuit Portugal is het wel wat zoeken hoe alles werkt omdat de handleiding in het Portugees is .

Klein minpuntje is dat de wireless charging blijkbaar voor kleine telefoons is , mijn s10+ geraakt er niet tussen lol.

Voorlopig is het een beetje zoeken hoe ik spotify kan afspelen etc

Binnenkort foto's
 

Spector

Forumguru
gisteren avond de auto eindelijk gaan ophalen, de auto rijdt fantastisch......
Voorlopig is het een beetje zoeken hoe ik spotify kan afspelen etc
....

Je telefoon koppelen via bluetooth, dan via media je bron op bluetooth zetten en je kan spotify via de Columbus afspelen. Een andere optie is via een kabeltje verbinden en Android auto starten, hier heb ik verder geen ervaring mee aangezien ik met Carplay van Apple werk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je telefoon koppelen via bluetooth, dan via media je bron op bluetooth zetten en je kan spotify via de Columbus afspelen. Een andere optie is via een kabeltje verbinden en Android auto starten, hier heb ik verder geen ervaring mee aangezien ik met Carplay van Apple werk.

Ik heb de skoda amundsen, lukt voorlopig niet. Ik krijg de mirrorlink of android auto ook niet in orde. Rare is de android auto staat op mijn gsm geinstalleerd maar kan de app nergens niet vinden, betreft samsung S10
 
Bovenaan Onderaan