Newbie

Spector

Forumguru
Ik heb de skoda amundsen, lukt voorlopig niet. Ik krijg de mirrorlink of android auto ook niet in orde. Rare is de android auto staat op mijn gsm geinstalleerd maar kan de app nergens niet vinden, betreft samsung S10
Sorry, ik heb echt helemaal geen ervaring met Samsung en/of Android auto.

Is het wel gelukt om de telefoon via Bluetooth te koppelen?

Heb wel deze handleiding voor je:
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManu...7_Octavia_Amundsen_InfotainmentNavigation.pdf
 
Feit dat ik draadloos kan bellen veronderstel ik dat de bluetooth gelukt is, thx voor de manual, ik wel een andere versie met digitale knoppen maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

Ben trouwens aan het twijfelen om van GSM te veranderen gelet de S10+ te groot is voor wireless charching. Nu de vraag android of apple :pieker:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spector

Forumguru
Yep, dan zal de telefoon inderdaad gekoppeld zijn. Via Media kan je een bron kiezen, als je hier Bluetooth kiest kan je je muziek van je telefoon of Spotify afspelen.

Van telefoon veranderen voor het Wireless laden? Ik heb een losse houder en ben verbonden met een kabeltje zodat ik onderweg ook Flitsmeister enz. kan gebruiken. De vraag tussen Samsung of Apple is voor mij geen twijfel, maar daar denken anderen op dit forum weer heel anders over. :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan