'zoekerig' weggedrag O3C

PizzaPieter

Forumguru
Heeft er iemand van jullie in buurt van Apeldoorn een 2.0TDI station waarin ik s een stukje mag sturen?

Mss dat ik hartstikke gek ben, namelijk..... Maar denk t niet.
 

EdK

Forumguru
Auto is met ingetrapte heerlijk stil,
Ingetrapte wat ??? nog steeds de koppeling ?

Maar goed is nu één en ander vervangen, maar is hierna de boel ook op uitlijnen gecontroleerd ?
Kan me indenken dat als de boel nu aangepast is dat de uitlijning van voorheen niet meer spoort met nu.
 

PizzaPieter

Forumguru
Hi,

Met ingetrapte koppeling idd.

Uitlijning niet gedaan na naven.
'Zoekerige' nog steeds gelijk na uitlijnen, na schokbrekers en opnieuw uitlijnen, na naven zonder uitlijnen.

Gebed zonder eind en verkopende partij betaalt niet meer alles, hè. Wielnaven was op eigen risico; was t dit, dan betalen ze t, anders niet.

Ik kan oneindig verder gaan met zoeken en betalen tot ik het heb, kan hem ook inruilen en andere halen.
 

Highway

Forumguru
Heb je al andere velgen / banden onder de auto geplaatst? Mogelijk dat de banden onrond zijn afgesleten door een defecte naaf en dat je nu daar last van hebt.
 

ertromp

Forumguru
Balen zeg deze ontwikkeling. Persoonlijk zou ik er klaar mee zijn en verlies nemen (hopelijk kun je nog wat bij Alphabet regelen) en inruilen die handel.
 

PizzaPieter

Forumguru
Vraag blijft dan of het tussen m'n oren zit (dus of ik Koekeloere ben) of dat er echt iets niet snor is aan de auto.
 

ertromp

Forumguru
Vraag blijft dan of het tussen m'n oren zit (dus of ik Koekeloere ben) of dat er echt iets niet snor is aan de auto.

Dat zou ik niet eens meer willen weten want de auto voldoet niet aan je rij verwachtingen en ik kan me niet voorstellen dat wanneer je het ook ervaart bij een andere O3 dat je dan eea gaat accepteren. Ik zou niet meer lekker rond rijden in een auto die “zoekt, trilt en hobbelt”
Elke dag ergernis of een auto die lekker stuurt zou mij wel wat centen waard zijn. Hopelijk is e.e.a in een deal met Alphabet te beklinken. Liever een auto dan met wat minder ruimte dan een O3 maar wel waar je met een glimlach in en uitstapt.
 

PizzaPieter

Forumguru
Dat zou ik niet eens meer willen weten want de auto voldoet niet aan je rij verwachtingen en ik kan me niet voorstellen dat wanneer je het ook ervaart bij een andere O3 dat je dan eea gaat accepteren.......
Zo sta ik er ook in, inmiddels.
Leon FR ook optie. Golf niet mooi, heb ik niks mee. Verder eens kijken.

Er ligt een voorstel van Alphabet, bij inruil op auto bij hen.

Weet niet of t heel fair is. Ga me s verdiepen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

innocenti

Forumguru
Succes met het zoeken naar een vervanger. En ik geloof nooit dat het tussen je oren zit. Wel is de ene bestuurder kritischer dan de andere. Ik heb het voor mijn O3 ook opgegeven dat ie ooit koersvast zal zijn.

Ben benieuwd wat je opvolger wordt. Ik persoonlijk wil geen VAG product meer. Wordt of een Toyota, Honda of Mini. Toyota met verstand, Mini op emotie omdat ik t geweldig vind rijden. Honda is uit nieuwsgierig mogelijk een mooi compromis.

Succes!
 

PizzaPieter

Forumguru
Ja, dat had ik gelezen maar ook nadat de naven zijn vervangen? Probleem kan nu in de banden zitten die onrond zijn afgesleten.
Niet nadat de naven vervangen zijn.....dat zou het proberen waard zijn v.w.b. de trillingen, al geloof ik er niet meer in..

Aan de andere kant lost het de rest vd wiebelingen en geluiden niet op.
 
Bovenaan Onderaan