Kimopo
Senior Member
Hallo allemaal,
Ik vrees een probleempje te hebben en dan hoop ik écht op het "pje"
Na n dag of 10 is m'n koelvloeistoftank wéér zodanig leeg dat het alarmlampje en bel aanging.
Gestopt en gecontroleerd en jawel, weer nagenoeg leeg.
Dit was dus 8 dagen terug dus ook en is toen bijgevuld door een garage waar m'n vorige auto gekocht was.
Ik zoek op Google en hier naar dit onderwerp en kom enkele topics tegen over een bepaalde motorsoort dat het daar helaas een euvel van is, al gaat dat over de Fabia I en heb ik de II uit 2007
Mijn motorcode is BXW maar dat zegt mij dus niks
Wat me wél opvalt is dat het nu weer erg warm en zonnig was, alsof de vloeistof daarom alleen al verdampt ofzo.
Er ligt niets onder de auto en ook in het motorblok kijken zie ik nergens natte plekken en ik merk ook geen witte rookpluimen.
Vanmiddag werd hij dus weer gevuld door een bedrijf waar ik langs kwam en hij gaf aan dat het dán kan betekenen dat het in het blok verdwijnt/verdampt en dat dát dan wel meer dan een paar tientjes zal gaan kosten.
Ik krijg inmiddels toch n beetje het akelige gevoel een kat in de zak gekocht te hebben
"mijn monteur" in het Westen is tevens schipper en pas over 4 weken beschikbaar.
In mijn regio weet ik (nog) niet veel monteurs te vinden behalve dealers en vrees erop leeg te gaan lopen.
Mijn belangrijkste vraag nu is of ik, met reserve vloeistof in de kofferbak, er wel mee gereden mag worden ?
Iemand kan me hier vast wel meer informatie geven
Beangstigende groeten
Ik vrees een probleempje te hebben en dan hoop ik écht op het "pje"
Na n dag of 10 is m'n koelvloeistoftank wéér zodanig leeg dat het alarmlampje en bel aanging.
Gestopt en gecontroleerd en jawel, weer nagenoeg leeg.
Dit was dus 8 dagen terug dus ook en is toen bijgevuld door een garage waar m'n vorige auto gekocht was.
Ik zoek op Google en hier naar dit onderwerp en kom enkele topics tegen over een bepaalde motorsoort dat het daar helaas een euvel van is, al gaat dat over de Fabia I en heb ik de II uit 2007
Mijn motorcode is BXW maar dat zegt mij dus niks
Wat me wél opvalt is dat het nu weer erg warm en zonnig was, alsof de vloeistof daarom alleen al verdampt ofzo.
Er ligt niets onder de auto en ook in het motorblok kijken zie ik nergens natte plekken en ik merk ook geen witte rookpluimen.
Vanmiddag werd hij dus weer gevuld door een bedrijf waar ik langs kwam en hij gaf aan dat het dán kan betekenen dat het in het blok verdwijnt/verdampt en dat dát dan wel meer dan een paar tientjes zal gaan kosten.
Ik krijg inmiddels toch n beetje het akelige gevoel een kat in de zak gekocht te hebben
"mijn monteur" in het Westen is tevens schipper en pas over 4 weken beschikbaar.
In mijn regio weet ik (nog) niet veel monteurs te vinden behalve dealers en vrees erop leeg te gaan lopen.
Mijn belangrijkste vraag nu is of ik, met reserve vloeistof in de kofferbak, er wel mee gereden mag worden ?
Iemand kan me hier vast wel meer informatie geven
Beangstigende groeten
Laatst bewerkt: