Wie gaat er een Citigo e iV bestellen? En wanneer komt 'ie?

cali05

Forumguru
Per 1 juli kun je een productieplek voor een elektrische Citigo reserveren. Ik ben welke deelnemers aan dit forum er één gaan reserveren. Daarom een poging om een lijstje samen te stellen:

1. Cali05
 

Okki

Donateur
Een moet de eerste zijn. Net zoals een Citigo op "gas" ....dat zullen er ook niet veel zijn....

Zou ik het geld hebben en belangrijker een eigen stekkerplek, dan zou ik het misschien ook overwogen hebben als autotje voor mijn vrouw....maar helaas...die mogelijkheden ontbreken mij beide
 
Ik ben allereerst benieuwd naar de verkoop prijs in Nederland.
Ik vind dat Skoda hier te weinig over los laat maar dan wel reserveren en volgens hun klantenservice staat reserveren gelijk aan bestellen
 
D

Deleted member 26486

Er werd mij uit betrouwbare bron ingefluisterd vanafprijs rond de €16k, maar of die betrouwbare bron dat ergens op gebaseerd had of dat het wishfull thinking van deze commerciële automotive man betrof, dat weet ik niet.

Als het zo is, dan wordt dit zelfs voor de pionierende particulier met beperkte beurs interessant.
 
Ik heb dat op het net ook al gelezen idd @PB1977NL. Daar wordt gesproken over Max 17k.. als dat de waarheid is en onze nep overheid de subsidie van 6k daadwerkelijk gaan geven is het zeker een hele grote kanshebber.
Helaas is het met de elektrische up anders gegaan.... gerucht rond de 18k en werkelijk vanaf 25k...
 
D

Deleted member 26486

Ik vraag me af hoe betrouwbaar die bron van jouw dan is want alle andere bronnen zitten wel een stukkie hoger ;)
Neem maar aan heel betrouwbaar! Echter, de uitspraak is in een vroeg stadium gedaan en ook op dit moment kan het nog alle kanten op. Laat ik zeggen dat dit van veel stake holders wél de insteek is.
 

Okki

Donateur
..maar je kan dus intekenen voor een vanaf prijs?

M.a.w. je weet niet welke uitvoeringen en wat die gaan kosten?

Meestal is het zo dat de uitvoering in de vanafprijs niet of nauwelijks verkocht wordt.
 

SteGo

Donateur
Maar wat betreft de elektrische Citigo, ik ga hem niet reserveren. Heb er het geld niet voor, geen eigen oprit en geen openbare laadpaal in de straat. :D

Maar zodra ze bij de dealers staan ga ik vast eens proberen of ik er een mee kan krijgen voor een proefritje.
 
D

Deleted member 26486

Nog wat extra info mbt de prijs, al is het niet persé de NL-prijs maar ik neem aan dat er geen BPM op komt.

In mooi Duits bevestigd hoge pief “well below UNDER zwentyzousand euro’s”

Voor ons gaat dit heeeel interessant worden als 2e auto, de Faab rij ik het liefst door tot zeg 2027 ivm het ruimte-aanbod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

cali05

Forumguru
Vanochtend in Leusden de Citigo Ev bekeken. Uiteraard weinig bijzonders t.a.v. het uiterlijk maar toch aardig om te bekijken. Er was overigens ook een introductie van de Kamiq, leuke kar.
Helaas nog geen duidelijkheid over de prijs. Wanneer je de citigo wilt reserveren wordt er een aanbetaling van €250,- gevraagd die je terugkrijgt wanneer je de reservering intrekt.

Bijgaand een paar foto's

IMG_4060.JPG IMG_4061.JPG IMG_4062.JPG
 

Okki

Donateur
Waar zitten de accu's? Zie geen foto van de bagageruimte.
Wel mooie wieltjes.

Ook mooi dat je er niet "aan vast zit" met reserveren.
Prijs aanbetaling valt ook mee.

Maar belangerijkste om mensen over de streep te trekken is toch de prijs...dus dat wordt nog even afwachten.

Geen foto's van de Kamiq toevallig?
 
D

Deleted member 26486

8E4CC82E-70D5-43A0-AE5B-31A3DF9AA621.jpeg De accu zit ook niet achterin kan ik je vertellen! In de bodem verwerkt, je merkt het aan niets van binnen! Kamiq foto heb ik in het Kamiq-topic gegooid.
 
Bovenaan Onderaan