Besteld: O2 1.9 TDI HB Elegance Attractive Business

Hallo Allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Peter, woon in Velp (Gld) en heb kort geleden mijn 2e leaseauto besteld.

Mijn vorige lease-auto was een Skoda Fabia Combi 1.4 TDI Spirit +. Veel plezier aan deze auto beleefd en goede ervaringen met de dealer. Het plezier duurde helaas nog geen jaar, omdat ik toen van baan gewisseld ben.

Nu mag ik dus mijn 2e auto gaan uitzoeken. Dit is, zoals de titel van het bericht al zegt, de Octavia geworden. Uiteraard weer bij dezelfde dealer, die nog goedkoper was dan de centrale inkoop van de leasemaatschappij ook. :xyxthumbs:

Al met al moet ik nog zo'n 8 weken wachten op mijn auto, maar het lezen van dit forum maakt dat gelukkig wel wat makkelijker!

Groet,

Peter

Auto staat bij de dealer

Yes!!!

Gisteravond had ik al zo'n voorgevoel. Ik was in de buurt en denk, laat ik eens langs de dealer rijden, kijken of mijn auto er al staat. En ja hoor, er stond een zwarte hatchback op het terrein te blinken.

Een telefoontje vanmorgen naar de dealer leerde dat het inderdaad mijn auto is.:D De auto is gistermiddag bij de dealer afgeleverd (hij zou deze week "pas" geproduceerd worden) en wordt vandaag ingepland voor het rijklaar maken/monteren trekhaak. Het aftellen kan beginnen :yeah:!

Ga binnenkort eens langs om foto's van de auto te maken en zal dan eens kijken of ik die hier kan plaatsen.

Groet,

Peter

Jenn

Nieuw lid
Leuk hoor, Peter!

Ik mag de mijne morgen om 16.30 gaan ophalen bij de dealer!!!

:yeah:

Groeten!

Jenn

cvegreen

Forumguru
Dat worden nog een paar woelige nachten tot je je O2 mag gaan ophalen en dan is het genieten van de eerste kilometer af.

Bedankt voor jullie reacties :grin:,

zojuist ook even in de auto gezeten... Man! Wat een gave auto. Met wat geluk beginnen ze morgen met de auto, en kan ik hem volgende week ophalen. Dat worden een aantal lange dagen, ik kan niet wachten!

Als hij net zo goed bevalt als mijn vorige Skoda (Fabia) zal het al een super auto zijn, maar ik verwacht dat de O2 nog beter gaat bevallen!

Groet,

Peter

Bijlagen

• 20080710_1078_klein.JPG
    20080710_1078_klein.JPG
    32 KB · Weergaven: 45
  • 20080710_1082_klein.JPG
    20080710_1082_klein.JPG
    31,7 KB · Weergaven: 47
  • 20080710_1090_klein.JPG
    20080710_1090_klein.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 50
Heyn dezelfde als de mijne. Mooie auto, je hebt goede smaak :1761:

Haha, dank je (de rest trouwens ook :D)

Ik vond het lastigste eigenlijk de kleur kiezen. Keuze HB of combi vond ik niet moeilijk, ik vind de HB gewoon veel mooier. Ik heb pas op het laatste moment besloten dat het een zwarte moest worden. De andere twee opties waren Zilver of Capuccino (schrijf ik dit goed) Beige.

Bij beide kleuren gold dat ik die zwarte strips op de auto een minpuntje vond. En de beige (of champangekleur, die naam vind ik toepasselijker) maakt het een ontzettende euh, hoe zeg ik dit netjes, oude l*ll*n auto.

Zwart heeft weer het nadeel dat het niet schoon te houden is. Uiteindelijk toch zwart geworden.

Ik heb nu gelukkig de foto's, dus die week is zo voorbij in tegenstelling tot de afgelopen 6 weken die een eeuwigheid leken

En de auto komt nu al een week eerder dan gepland, dus ik ben helemaal gelukkig. :D

cvegreen

Forumguru
Om van weg te smelten toch zo'n O2. In het zwart dan nog , het mooiste kleur voor zo'n wagen , maar wel veel poetsen aan . Zoals Fabia al aangeeft , nu gaat het wachten nog lastiger zijn .

TL@

Forumguru
Ik vond de HB ook veel mooier. De koffer is amper 20liter kleiner en (bijna) even goed bereikbaar.

ik twijfelde tussen zwart en rood. Uiteindelijk zwart geworden door die stootstrips. Mijn volgende wordt toch zeker terug een rode.

Abceeetje

Nieuw lid
Hoi, ik heb me ook net geregistreerd hier!

Uhm, nice color! Ik heb ook Black Magic gekozen.
Ik heb dus vandaag mijn SO2 Elegance Attractive Business opgehaald!

En ja, me is happpppeiiij!!!
(Nu nog ff met navigatie-dvd ongein aan de gang!)

Grtz

cvegreen

Forumguru
Hoi, ik heb me ook net geregistreerd hier!

Uhm, nice color! Ik heb ook Black Magic gekozen.
Ik heb dus vandaag mijn SO2 Elegance Attractive Business opgehaald!

En ja, me is happpppeiiij!!!
(Nu nog ff met navigatie-dvd ongein aan de gang!)

Grtz

Ik zou zeggen , stel je eens even voor in de topic "Meet&greet" met wat meer info over jezelf en een paar leuke foto's van je wagen , wij zien graag foto's.

Hoi Abc-tje,

inderdaad, foto's zijn altijd welkom (Om mijn wachten wat makkelijker te maken kijk ik graag naar foto's van andere O2's). Misschien heb je dat al gedaan, dan zie ik dat zo wel.

Verder inderdaad welkom :D Ik zit hier zelf ook nog niet zo lang, maar zeker het navigatie-topic vind ik heel leerzaam.

@Allen,

wat betreft mijn auto: Kenteken ik gisteren pas aangevraagd, terwijl de auto zelf verder klaar is (of lijkt te zijn, de verkoper wist het niet helemaal zeker). Wachten is nu dus nog op de kentekenplaten, dan kan ik hem ook ophalen.. Zal wel woensdag of donderdag worden dus... Hmm, dat worden nog 3 lange dagen....

Groet,

Peter

Abceeetje

Nieuw lid
Ik zal een paar pics plaatsen die met mijn foontje zijn gemaakt. Helaas is mijn digicam kapot en over een weekje ga ik op vakantie.
Maar ben ff druk met andere dingen. O.a. een homeserver die probs heeft :S

Grtz

Bovenaan Onderaan