Besteld: O2 1.9 TDI HB Elegance Attractive Business

altijd lekker om met een nieuwe auto op vakantie te gaan
veel plezier

Haha, dat moet ik nog afwachten ;)
Met mijn vorige Skoda stond ik binnen 10 minuten al weer terug in de garage met het eerste probleem (Was toen kortsluiting in "het stopcontact" van de trekhaak). Je zult er pas halverwege zuid-europa achterkomen dat er iets niet in orde is..

Ik ben wat dat betreft erg blij dat de auto eerder komt dan verwacht. Kan ik hem voor mijn vakantie in ieder geval nog even goed uittesten...

groet,

Peter

bat

Lid
Ik ben wat dat betreft erg blij dat de auto eerder komt dan verwacht. Kan ik hem voor mijn vakantie in ieder geval nog even goed uittesten...
Kan me dat goed voorstellen ;)

Helaas met veel nieuwe (of nieuwe tweedehands) auto's iets gehad binnen de eerste 1.000 km. Meestal kleine dingen die de dealer binnen 10 seconden opgelost had, maar wel dingen waar je inderdaad onderweg in een ver land toch knap zenuwachtig van had kunnen worden. Om nog maar niet te spreken van een nieuwe Fiat waarbij de boordcomputer na krap 1.000 km ineens van slag raakte.

Wat niet wil zeggen dat dat na die eerste 1.000 km niet alsnog kan gebeuren natuurlijk.

Kan me dat goed voorstellen ;)
...
Wat niet wil zeggen dat dat na die eerste 1.000 km niet alsnog kan gebeuren natuurlijk.

Nee, dat niet. Maar de kans erop is toch een stuk kleiner...
Maar goed, ik heb vertrouwen in Skoda, en de dealer, dus zal allemaal wel goed komen...

Nu nog een paar daagjes aftellen...

Groet,

Peter

Nu nog een paar daagjes aftellen...

Nou, die paar daagjes zijn er toch een paar meer dan ik had gehoopt...

De auto is klaar, maar staat nog te wachten op zijn kenteken. Zodra die er is kan ik hem ophalen. De dealer houdt het voor nu op vrijdag...:smiley29:

Eigenlijk heb ik niets te klagen, het is nog altijd een week eerder dan gepland (7 weken levertijd vind ik alsnog erg netjes!). Maar toch...

Hoe dan ook, komend weekend kan ik lekker toeren! Nu nog even 2 nachtjes slapen. :koffie:

Bovenaan Onderaan