Octavia III RS

Olivier

Senior Member
Iemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..
 

Tuner111

Forumguru
Iemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..

car sensation in ternat kan er aan geraken.. heb daar de mijne ook besteld :)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Graag jullie visie.

Wat is volgens jullie een reëele prijs voor een O3 Combi vRS 220pk van 12-2014, in zeer goede staat verkerend van de eerste eigenaar, met 80k op de teller, kleur raceblue met de volgende opties:

- Blackpakket (grill, spiegels, raamlijsten en dakrails)
- Winterpakket met voorruitverwarming en verwarmbaar ruitensproeiervloeistof
- OEM alarm
- OEM achteruitrijcamera
- ACC
- Lane assist
- Verkeersbordherkenning
- Columbus met DAB icm. Canton speakers
- Half leder (grijze stiksels) met stoelverwarming
- Bi-xenon met AFS
- Eibach verlaagd (sportline veren)
- PDC voor + achter (geen 'birdview' & automatische inparkeerhulp)
- EDS, XDS

Alle meningen zijn welkom. Prijzen die jullie noemen mogen incl./excl. BPM zijn.
De opgevraagde BPM zal om en nabij de €2.100,- liggen.

Hoor graag van jullie!
 

Jee13

Forumguru
Iemand die een site kan doorgeven waar je de difussor van rieger kan bestellen online? Via de site van rieger zelf lukt dit niet. Er komt op dat ze niet leveren naar België..

mijne komt binnenkort beschikbaar

Ik heb een trekhaak, maar een Rieger diffusor zonder uitsparing, natuurlijk wil ik mijn trekhaak wel kunnen gebruiken, dus ik ga juiste versie monteren
 
Graag jullie visie.

Wat is volgens jullie een reëele prijs voor een O3 Combi vRS 220pk van 12-2014, in zeer goede staat verkerend van de eerste eigenaar, met 80k op de teller, kleur raceblue met de volgende opties:

- Blackpakket (grill, spiegels, raamlijsten en dakrails)
- Winterpakket met voorruitverwarming en verwarmbaar ruitensproeiervloeistof
- OEM alarm
- OEM achteruitrijcamera
- ACC
- Lane assist
- Verkeersbordherkenning
- Columbus met DAB icm. Canton speakers
- Half leder (grijze stiksels) met stoelverwarming
- Bi-xenon met AFS
- Eibach verlaagd (sportline veren)
- PDC voor + achter (geen 'birdview' & automatische inparkeerhulp)
- EDS, XDS

Alle meningen zijn welkom. Prijzen die jullie noemen mogen incl./excl. BPM zijn.
De opgevraagde BPM zal om en nabij de €2.100,- liggen.

Hoor graag van jullie!
Koop dan gwn de mijne binnenkort zelfde jaar en 30k kilometers minder

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk
 

Olivier

Senior Member
mijne komt binnenkort beschikbaar

Ik heb een trekhaak, maar een Rieger diffusor zonder uitsparing, natuurlijk wil ik mijn trekhaak wel kunnen gebruiken, dus ik ga juiste versie monteren

Heb je bericht te laat gezien, ondertussen heb ik al ene besteld:pardon:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Graag jullie visie.

Wat is volgens jullie een reëele prijs voor een O3 Combi vRS 220pk van 12-2014, in zeer goede staat verkerend van de eerste eigenaar, met 80k op de teller, kleur raceblue met de volgende opties:

- Blackpakket (grill, spiegels, raamlijsten en dakrails)
- Winterpakket met voorruitverwarming en verwarmbaar ruitensproeiervloeistof
- OEM alarm
- OEM achteruitrijcamera
- ACC
- Lane assist
- Verkeersbordherkenning
- Columbus met DAB icm. Canton speakers
- Half leder (grijze stiksels) met stoelverwarming
- Bi-xenon met AFS
- Eibach verlaagd (sportline veren)
- PDC voor + achter (geen 'birdview' & automatische inparkeerhulp)
- EDS, XDS

Alle meningen zijn welkom. Prijzen die jullie noemen mogen incl./excl. BPM zijn.
De opgevraagde BPM zal om en nabij de €2.100,- liggen.

Hoor graag van jullie!

Omdat plaatjes altijd beter werken dan een lap tekst, hierbij dan maar de link naar de advertentie... Laat maar horen :D.

https://www.autoscout24.de/angebote...ca7a47-317b-41af-93a2-59c45f9c1eff?cldtidx=14
 

HarrieSkoda

Forumguru
Lastig hoor, ik zie dat ze in Nederland niet veel duurder zijn ( niet gekeken naar de opties ). Staat er 1 met 305pk te koop voor € 25.950,-- daar zal toch nog wel wat onderhandelingsruimte in zitten?

Zeker lastig, daarom wil ik het ook graag aan andere voorleggen.
Degene die ik stuurde heeft weer net wat andere opties, als de Nederlandse vRS die je stuurde, en zit er zelfs een extra set wielen bij. Daarbij heeft de Nederlandse vRS 10.000 kilometer meer.

Stel dat ik de vRS uit Duitsland voor €24,5k op NL kenteken zou hebben.. interessante deal?
 

Spector

Forumguru
Degene die jij op het oog hebt is luxer dan die bij Broekhuis te koop staat voor € 25,9k (race blue met 87k km) als hij verder schadevrij is en je hebt erin gereden met een goed gevoel waarom zou je het dan niet doen?
 

ertromp

Forumguru
Mooi exemplaar die RS uit DLD
Tenminste met een Columbus en ACC en nog wat mooie opties
Belangrijk is een km stand check en doe laklaag dikte metingen om te zien of de auto "Unfallfrei" is
 
Bovenaan Onderaan