Top kar! Alleen 1 puntje van kritiek (kwestie van persoonlijke smaak en dus geen discussie waard): wanneer komt er nou eens een "held" op dit forum die zegt dat íe géén zwarte O2 heeft besteld maar bijv. een Flamenco rode of een donkergroene of een Storm blauwe (hi,hi)......!
Nogmaals, 't is een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik vind het een verademing wanneer ik onderweg eens een andere kleur tegen kom dan zwart.
Top kar! Alleen 1 puntje van kritiek (kwestie van persoonlijke smaak en dus geen discussie waard): wanneer komt er nou eens een "held" op dit forum die zegt dat íe géén zwarte O2 heeft besteld maar bijv. een Flamenco rode of een donkergroene of een Storm blauwe (hi,hi)......!
Nogmaals, 't is een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik vind het een verademing wanneer ik onderweg eens een andere kleur tegen kom dan zwart.
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6299&page=2
U roept, wij draaien.
Volgens het boekje zit ik nu in de fase (1000 tot 1500 km.):
"- Verhoog de snelheid geleidelijk tot aan de maximumsnelheid van de ingeschakelde versnelling, d.w.z. tot aan het max. toerental."Mmmm... de maximum snelheid in z'n zes.... Ja agent... ik ben 'em aan het inrijden... :2133:
colubus praat als beatrix:1819:
Heb 'm nu 2 dagen en ben de 700 al gepasseerdvrijdag 30-05 auto opgehaald en ondertussen 600 km gereden.