Afgeleverd; Octavia Combi Elegance Attractive Business 1.9 TDi

• Onderwerp starter Deleted member 1861
  • Startdatum

Han

Lid
ze hebben de parrot (LS3200 volgens mij) met klittenband aan de onderkant vast gemaakt en het kabeltje aan de achterkant (ipv aan de onderkant wat standaard is). Werkt perfect en het klepje kan ook dicht.

D

Deleted member 1861

Han bedankt voor de tip.
Wellicht dat ik het toch laat omzetten.

Top kar! Alleen 1 puntje van kritiek (kwestie van persoonlijke smaak en dus geen discussie waard): wanneer komt er nou eens een "held" op dit forum die zegt dat íe géén zwarte O2 heeft besteld maar bijv. een Flamenco rode of een donkergroene of een Storm blauwe (hi,hi)......!

Nogmaals, 't is een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik vind het een verademing wanneer ik onderweg eens een andere kleur tegen kom dan zwart.

Desperado

Forumguru
Top kar! Alleen 1 puntje van kritiek (kwestie van persoonlijke smaak en dus geen discussie waard): wanneer komt er nou eens een "held" op dit forum die zegt dat íe géén zwarte O2 heeft besteld maar bijv. een Flamenco rode of een donkergroene of een Storm blauwe (hi,hi)......!

Nogmaals, 't is een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik vind het een verademing wanneer ik onderweg eens een andere kleur tegen kom dan zwart.

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6299&page=2
U roept, wij draaien.

vdijk

Lid

na alle regen van de afgelopen dagen (met heel veel zand) is mijn zwarte O2 bijna wit geworden !!!

TL@

Forumguru

Wanneer Skoda die stomme stootlijsten eens mee spuit in de kleur van de auto.

D

Deleted member 1861

Zo, 1 week in bezit en de eerste duizend kilometer zit erop.
Hij bevalt uitstekend en ik heb al diverse "rondleidingen" mogen geven aan collega's en buurtgenoten. Met name de Columbus werd met open mond bekeken.

Volgens het boekje zit ik nu in de fase (1000 tot 1500 km.):
"- Verhoog de snelheid geleidelijk tot aan de maximumsnelheid van de ingeschakelde versnelling, d.w.z. tot aan het max. toerental."

Oftewel, gecontroleerd doortrappen dus. ;)
Hopelijk ben ik eerdaags niet te zien in Wegmisbruikers of Blik op de Weg.
Die laatste heeft notabene Apeldoorn als thuisbasis, oppassen dus.

sthx001

Nieuw lid
vrijdag 30-05 auto opgehaald en ondertussen 600 km gereden. wat een auto, als voorlopers gereden in een golf plus en een golf variant deze halen het niet bij deze auto. columbus is wel een beetje wennen reed hiervoor met garmin navigatie wat perfect funtioneerd. colubus praat als beatrix:1819:

hmmmmmmm Apeldoorn Tilburg.. dat moet haast de A50 zijn, en dan moet ik die mooie bolide toch regelmatig tegenkomen. Voor mij is het Doorwerth Veghel dus een stuk dezelfde file. Ziet er gaaf uit!

Bovenaan Onderaan