Octavia combi style business 1.0 DSG

lsp

Forumguru
Zo, eindelijk alles officieel en besteld door de leasemaatschappij..

Octavia incl.:
- Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant (PSB)
- Optical Parking Assist (parkeercamera) achter
- Multifunctioneel sportstuurwiel 3- spaaks met schakeldpaddles
- Sport pakket Dynamic
- Sunset
- Variabele bagagevloer
- Vanuit bagageruimte neerklapbare achterbank
- Maple Brown Metallic
- DAB (digitale radio ontvangst)
- Geen typeaanduiding
- Afn. trekhaak 13-polig

Eerste lever indicatie week van 30mrt.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Japanese Power

Donateur
Eerste lever indicatie week van 30mrt.
emoji22.png
Da’s best snel. Nog geen 4 maanden. Wees blij dat je geen beer hebt besteld ;)

Maar proficiat en succes met wachten!
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

lsp

Forumguru
De dealer had betere berichten dan de leasemaatschappij.. prognose.. bouwen in week 2 en leveren in week 6..
Dat is nog eens een leuk bericht zo voor het weekend... :yeehaa:
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Dat is gaaf, hopelijk komt mijn dealer ook met zulk nieuws. Ruim een week geleden (opnieuw) besteld. Staat nu op levering week 15.....
 

lsp

Forumguru
Dat is gaaf, hopelijk komt mijn dealer ook met zulk nieuws. Ruim een week geleden (opnieuw) besteld. Staat nu op levering week 15.....

idd erg lekker nieuws.. wat voor moois heb jij (opnieuw) besteld?

ah je draadje weer gevonden.. Wat een gedoe heb je gehad idd.. maar nu wel led koplampen .. tada!
 
Laatst bewerkt:

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Het was inderdaad echt niet leuk meer, maar we gaan maar uit van eind goed, al goed :)

Het wordt wel een redelijk unieke uitvoering, een Ambition Business met ruim 4500 euro aan opties ;) Ik heb er een beetje mijn eigen 'Style' van gemaakt.....

Maar jij hebt ook een hele mooie uitvoering, meerdere opties heb ik ook voor gekozen!
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik wilde geen 17" wielen en liever de draaiknoppen van de Admunsen. Verder wilde ik graag een aantal specifieke opties welke in combinatie met de Style te duur werden. De Style is naast de meerprijs ook duurder in de lease door de 17" wielen.
Jammer is alleen dat de Luxe LED achterlichten niet leverbaar zijn op de AB.
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

lsp

Forumguru
Jammer is alleen dat de Luxe LED achterlichten niet leverbaar zijn op de AB.

Ik kan nog steeds niet het duidelijke verschil vinden..

ps. als de pakketten anders waren geweest had ik hem ook iets anders besteld.. ook irritant dat panoramadak en voorrruitverwarming niet leverbaar waren op de 1.0..

En nu twijfel ik of ik toch niet het #reservewiel had moeten aanvinken, volgens mij past dat gewoon bij dubbele laadvloer..
 
Laatst bewerkt:

RichTrip

Forumleiding
Moderator
(......)
En nu twijfel ik of ik toch niet het #reservewiel had moeten aanvinken, volgens mij past dat gewoon bij dubbele laadvloer..

Voor mij was die keuze een no-brainer. Het vooruitzicht om in het buitenland, al dan niet met met de caravan er achter, een lekke band op te lopen en dan geen kant op te kunnen, nee dank je :nono:
En het wiel voegt ook nog wat extra gewicht toe aan de auto. In mijn geval is dat gunstig i.v.m. de caravan.
Maar zo'n wiel zal toch achteraf ook nog wel zijn toe te voegen?
 

lsp

Forumguru
Maar zo'n wiel zal toch achteraf ook nog wel zijn toe te voegen?

bedankt voor je info! Zal eens zoeken naar de mogelijkheden om achteraf zelf nog wat te regelen mbt reservewiel. (ben het gewoon echt vergeten om aan te vinken, niet aan gedacht)
 
Laatst bewerkt:

lsp

Forumguru
De luxe zien er idd iets mooier uit, maar heel groot vind ik het verschil niet, of is dat veel groter als ze branden?
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
De vorm van de verlichting is bij de Luxe variant wat dikker en minder hoekig. Je ziet de vorm aangegeven rondom de witte binnenzijde van de achterlichten. De normale variant heeft een strak dun lijntje als verlichting, lijkt op een nietje (U op zijn kant). Niet goed te zien op de foto. Ook heeft de Luxe variant rookglas.

Maar als het je niet uitmaakt, dan wil ik ze tzt wel ruilen hoor :D
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp
Bovenaan Onderaan