Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Beste man uit Haarlem reageert niet!

Dus Haarlem streep ik af!

Wat een ***. Stuurt geen bericht en schrijft hier dat ik niet reageer. Zoek je toch lekker uit man. Ga maar naar Rainesh idd
Het is niet de bedoeling om elkaar uit te gaan 'schelden'.
Wat hier aan de hand is weten wij niet, de een beweert bericht gestuurd te hebben, de ander zegt dat niet gekregen te hebben.
Jullie kunnen elkaar negeren, we gaan hier geen "flame-war" uitvechten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

FabiaLicious

Actief lid
@VAG-man (dat is een uurtje rijden voor mij, maar wel met een mooie Skoda :-) maar wat is er zoal in te stellen? zit o.a. te denken aan start/stop uitzetten, achterlicht icm DRL
 

Hakar

Donateur
@VAG-man Ik heb daarvoor een nieuw bestand ge-upload op 31-12-18 nog voor ik de nachtdienst in ging.
Na uploaden laten de moderators hun oog er over gaan, en wordt de upload bijgewerkt.
Mogelijk hebben de mods door de vuurwerkperikelen nog geen kans gezien om dit bij te werken.
 

Hakar

Donateur
@VAG-man ik zal pogen de moderators te attenderen dat het lijstje is bijgewerkt.
Hopelijk lukt het door @Peter-036 @RichTrip en of @Pasqual te taggen.

Wanneer zij het opmerken ben ik er van overtuigd dat de upload wordt verzorgd, en jij de trotse eigenaar kunt zijn van jouw naam onder in het lijstje;).
Let wel, het is geen garantie dat je onder in het lijstje blijft staan, want wanneer zich er weer nieuwe mensen melden die hun kunstjes met deze apparatuur ook wel op de voitures van andere leden willen botvieren, komen die onder aan de lijst.:D
 

Hakar

Donateur
Klopt @Peter-036 Alleen wanneer @VAG-man daarna op de download button klikt, wordt versie 007 geactiveerd.
Is toch wel zonde, zeker voor @VAG-man , heeft ie te lezen gekregen dat het lijstje is bijgewerkt, en zijn vermelding er ook in staat, kan hij het zelf niet zien. :nono:
Verder nog nooit probleempjes ondervonden bij het uploaden van een nieuwe versie, dus ik ga er van uit dat het allemaal op zijn forumpootjes terecht komt.:jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
Mooie lijst inderdaad, nuttig! :thumbsup:

Ik heb nog wel een paar tekstverwerkingstechnische tips die de overzichtelijkheid kunnen verbeteren - even aannemend dat het een worddocument is, maar in Excel kan het ook, met nog een makkelijke sorteermogelijkheid als bonus. Want sorteren op bv. locatie inplaats van volgorde van vermelding zoekt ook alweer wat logischer.
Procedure in Word:
  1. Kopregel automatisch laten verschijnen bovenaan elke nieuwe pagina (hele kopregel selecteren t/m de marge rechts ernaast, dan rechtsklikken in de kopregel, in het rolldown menu naar >Tabeleigenschappen, >Rij)
  2. Op dezelfde voor alle volgende regels in één keer aangeven dat deze niet gesplitst moeten worden indien niet meer in z'n geheel onderop de pagina passend
  3. Linker en rechtermarge versmallen geeft ruimte om de tekstkolommen wat te verbreden
  4. Boven en ondermarge verkleinen verkleint het aantal pagina's
Bij interesse wil ik dat ook wel even uitvoeren - PM maar.
 

Canon-Eye

Forumguru
Helaas is het een pdf, geen word document.
Je hebt PM, want een technische verhandeling over pdf's maken vanuit andere toepassingen lijkt me niet al te boeiend voor de meeste mede-forummers.
Al wil ik daar best wel een cursusje voor geven hoor, mocht daar belangstelling voor blijken te bestaan. ;) Ik heb me niet voor niets al sinds midden jaren '80 als bijvangst van mijn eigenlijke werkzaamheden uitgebreid en vrij diepgaand mogen (moeten) bezighouden met DisplayWrite (van IBM), WordPerfect en Word, net als Lotus1,2,3 en Excel, alsmede de conversie van de resultaten naar pdf.
Dat laat sporen na, want ik doe dat nog steeds in de hobbymatige sfeer...:D
 

Hakar

Donateur
Hey broeders.
Kalm aan dan breekt het lijntje niet.
Tussen de werkzaamheden door ben ik aan het spelen met het originele bestand, inderdaad een word document.
Doe het tussendoor converteren naar PDF, en een indeling op basis van woonplaats zit er aan te komen:D
Om dit nu te publiceren als versie negen lijkt me een beetje overdone, maar ik denk er aan om het toe te passen wanneer zich weer nieuwe leden hebben gemeld.

PSje.
Moet nog wel uitvogelen hoe ik die kopregel passend in de verschillende pagina's in PDF krijg.
Mijn DoPDF print programma houdt daar geen rekening mee, en projecteert plat het hele bestand.

@Canon-Eye en @Peter-036 documentje ontvangen, bestudeer ik wanneer ik thuis ben na mijn werk.
 

Canon-Eye

Forumguru
Moet nog wel uitvogelen hoe ik die kopregel passend in de verschillende pagina's in PDF krijg.
Dat gaat niet in PDF maar in Word - PDF (Portable Document Format) is niets anders dan een redelijk getrouwe weergave van een document uit een andere toepassing, leesbaar voor iedereen met Acrobat Reader.
Zie PM!

Edit - laatste regel nog niet gelezen toen ik reageerde... :D
 

Hakar

Donateur
Die liist heb ik ooit aangemaakt nadat ik zo ongeveer dit hele topic had doorgelezen en me verbaasde over het aantal keren dat er gevraagd werd of er in de omgeving van iemand waar dan ook in Nederland of België iemand is die kan helpen met het uitlezen in VAGCOM, VCDS enzovoort.

Van één iemand aangemeld op 29-11-2018 zonder vaste woon of verblijfplaats en met kenteken 97-ZH-DF weet ik vrijwel zeker dat die dit hele topic niet heeft gelezen.;)
 
Bovenaan Onderaan