15 sec vind ik persoonlijk vrij lang, mijn oude Columbus is sneller (maar heeft ook veel minder toeters en bellen) tot die tijd werken dus de PDC en achteruitrijcamera niet. Heb je in die tijd wel een akoestisch signaal van de PDC? Het akoestisch signaal staat volgens mij ook los van de navi unit.
Ik denk dat je het beste kunt zoeken naar een achteruitrijcamera zonder lijntjes want die staan al standaard op je beeldscherm. Kies je een camera die ook lijntjes laat zien dan krijg je ze dubbel. Mijn camera heeft van zichzelf ook lijntjes (die niet meedraaien) en dan wordt het een drukke bedoeling.
Verder ziet het er allemaal erg goed uit, reageert het scherm ook vlot als je het bedient?
Ik zal zo even checken of de PDC het wel doet als de radio nog aan het opstarten is. Mijn oude Android unit die ik in mijn vorige auto had deed dit wel. De piepers zijn inderdaad los van de radio, en doen het ook als er helemaal geen radio inzit.
Yep, camera zonder lijntjes wordt het zeker. Helemaal omdat de lijntjes van de unit meedraaien, zal in de praktijk niet veel functioneler zijn, maar toch wel grappig.
Scherm reageert als hij eenmaal opgestart is zeker erg vlot! Switchen tussen de navi en spotify gaat ook lekker snel. Zoals
@VAG-man al aankaartte is de 1Gb ram weinig, maar ondanks dat ben ik echt wel impressed van de snelheid die de unit heeft ondanks weinige ram. Je moet natuurlijk geen 100dingen tegelijk openen, maar dat zal ook niet gebeuren aangezien ik aan het autorijden ben en niet met mijn hoofd in dat ding zit :-)
Ben er nu wel achter dat de originele bluetooth module van de auto (blijkbaar ook losse module en zit niet ingebouwd in de Amundsen?) nog steeds wil verbinden met mijn smartphone. Mega irritant, elke keer koppelingsverzoeken op mijn telefoon, en "No paired phone found" op de maxidot. Als de radio eruit gaat voor de extra stekkers en adapters de oude radio maar even aansluiten om de bluetooth telefoon koppelingen eruit te knallen. Dit gaat niet via de maxidot zelf helaas.