Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

Stone

Actief lid
Is opgelost. In het infoscherm van de skoda op mijn iPhone stond “alle contacten” niet aangevinkt. Iedereen bedankt voor de hulp.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Even ter info: V16 is inmiddels op bepaalde sites te downloaden... Dat is mij inmiddels gelukt. DVD branden ook. Morgen eens kijken of we deze versie kunnen installeren.
 

andrehj

Forumguru
De kaarten zijn overigens weer een aanfluiting: De bestanden zijn van 7 februari 2018... :banghead:
Elk jaar verbaas ik mij er weer over hoe VAG voor data die bij het uitkomen al bijna een jaar oud is zoveel geld durft te vragen.:nono:
En je dan maar afvragen waarom toch zoveel mensen met hun mobiel navigeren...
 

herby1

Lid
Zijn er nog mensen hier die een testje zouden willen doen?
Ben op zoek naar gebruikers met een Amundsen en Columbus van voor 2017.
 

Rooverz

Actief lid
Zijn er nog mensen hier die een testje zouden willen doen?
Ben op zoek naar gebruikers met een Amundsen en Columbus van voor 2017.
Maakt je programma ook verschillende categorieën aan met verschillende afbeeldingen per categorie? Er staat op een Duits fora een soortgelijk programma.
 

Rooverz

Actief lid
Super. Tot hoeveel verschillende categorieën? En ik zou hem wel willen testen. Gebruik of scdb databestand of van speedcams.eu (en ja, heb van beiden een officieel betaald account). Via PM kan je me contacten. Heb een Amundsen in een skoda octavia combi 2017 facelift.
 

herby1

Lid
Ik heb op dit moment alleen nog support voor de file met de volgende header erin:
“X,Y,TYPE,SPEED,DIRTYPE,DIRECTION”
Als ik weet dat het fatsoenlijk werkt bouw ik een wizard in.

Geen idee wat het maximum aan categorien is, heb ergens gelezen iets van 15.


Stuur even een PM met je email dan krijg je een mail met alle info.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ben erg benieuwd naar @Marcooctavia die er ook mee ging testen.
Begreep alleen dat hij erg druk was, en dus weinig tijd voor deze test had.

Hopelijk heeft hij toch een momentje kunnen vinden.

Ik durf het zelf namelijk niet aan, ivm. te weinig ervaring hierin (Amundsen 2013).
 

herby1

Lid
wat kan er nu mis gaan, als de navigatie de file niet slikt krijg je gewoon een foutmelding.
En geloof me, die heb ik genoeg gehad, dit is het nodige trial & error geweest
 

Irma

Nieuw lid
Sinds de update praat mijn Columbus niet meer tegen me als er een file staat op de door mij gekozen route.
ze geeft dus geen alternatieve route door. Ik was gewend dat ze mij dit melde.
Wat doe ik fout? Nu laat ze me rustig aansluiten in de file. Die wel bekend is bij de filemeldingen.
Komt dit omdat de radio op DAB+ staat?
 

Rallye

Forumguru
Welke update? Van de kaarten of heb je een firmware-update gehad? Heb je de instellingen al eens doorgenomen (dynamische route o.i.d. instellen)?
 
Okeej, een oud topic, maar ik was vanmiddag ook alle zenders en logos kwijt, maar alleen DAB+ (FM stond er nog in). Eveneens een Columbus (in een S3). In vier jaar tijd met een O3 met Columbus nog nooit meegemaakt. Vreemd...
 

Irma

Nieuw lid
Ja met het instructie boekje bij de hand heb ik afgelopen zomer als eens alle mogelijke foutieve instellingen doorgelopen op de navigatie. Deze staat op dynamisch. De update was van de kaarten.
 
Bovenaan Onderaan