Onze skoda en Bimmer

Aangepast.
Er zijn trouwens wel een paar kleine dingetjes die ik mis in de bimmer , zoals het brillen opbergvakje
Het infotainment en BC zijn op zich wel goed in de Skoda.
Maaaar de Bimmer heeft ook simpley clever dingetjes . Helaas even geen foto , maar je tankdop kun je gewoon in een gaatje van de tankdeksel stoppen en bungelt ie niet tegen je lakwerk aan , grandioos!!
 

Rallye

Forumguru
Maaaar de Bimmer heeft ook simpley clever dingetjes . Helaas even geen foto , maar je tankdop kun je gewoon in een gaatje van de tankdeksel stoppen en bungelt ie niet tegen je lakwerk aan , grandioos!!

Dat heeft de Octavia III ook. De II had een iets ander systeem, maar ook daar kon je de tankdop aan het klepje kwijt. Bij de Citigo dus niet?
 

Cordoba

Forumguru
.....
Maaaar de Bimmer heeft ook simpley clever dingetjes . Helaas even geen foto , maar je tankdop kun je gewoon in een gaatje van de tankdeksel stoppen en bungelt ie niet tegen je lakwerk aan , grandioos!!

Rudy, heb je nu de Fabia de deur uitgedaan, vóór je het instructieboekje had doorgelezen? Zelfs bij mijn F1 kon je de tankdop al met de gleuf op het tankklepje hangen, bij de F3 is dat iets lastiger door het ronde tankklepje, waar de dop makkelijker afglijdt.
 
Dat heeft de Octavia III ook. De II had een iets ander systeem, maar ook daar kon je de tankdop aan het klepje kwijt. Bij de Citigo dus niet?
Bij de OIII weet ik het niet, OII weet ik niet meer hoe dat zat en bij de Fabia lukte het gewoon niet. .
Bij de Bimmer is het gewoon recht clever gemaakt
 
Bovenaan Onderaan