Onze skoda en Bimmer

Met de Citigo gaat het trouwens ook heel goed. Inmiddels de 40k gepasseerd. 2 de x nieuwe banden voor , tenminste ik bedoel telkens de nieuwe achter laten monteren.
Ook al nieuwe schijven en blokken voor. Hij trilde behoorlijk, volgens mij een dingetje van de eerste modellen..
 
Uhge uhge , stoffig topic geworden zie ik.

Ons Citigo is still going strong . Inmiddels 64k gelopen. Vorig jaar wel een nieuwe koppeling moeten laten monteren en hij schakelt weer als een zonnetje. Beter als daarvoor .

De Bimmer is de 2ton gepasseerd. Inmiddels druk op zoek naar een vervanger.
G31 OF G01.
Leuk die keuze stress .

Ps ik lees heel af en toe nog wel mee hoor. Al ben ik het afgelopen jaar bijna op geen enkel flora actief geweest.
 

hemi24

Forumguru
64k en dan al een nieuwe koppeling? Tenzij er mechanisch iets gefaald heeft, is het wellicht lonend om je vrouw even een paar herhalingslessen bij de rijschool te laten volgen…
 
Nou hij heeft nooit echt lekker geschakeld. Je hoorde altijd al een klonk. Ik dacht dat dat erbij hoorde bij het autootje. Had er ook meer over gelezen toen..
Hij is van 2013
 

sitechris

Donateur
Dan altijd 5-serie Touring. Rijdt net even een niveautje verfijnder. De G20/G21 staat niet op je lijstje? Een 330i Touring is bv echt al een pareltje.
 

leon-cupra

Forumguru
Voor de Tesla op het punt gestaan een 530e touring te kopen. Fantastisch knappe bak maar voor de lengte van de wagen is het eigenlijk geen ruime wagen. Als bestuurder zit je vorstelijk maar beenruimte achteraan … beperkter. En dan de koffer … door de batterij schoot daar weinig van over. Heb je dat altijd nodig? Neen , maar met een Skoda historie vergelijk je altijd met het ruimste in de markt en dan slaagt de rest meestal wel tegen.
 
Ik wil inderdaad ruimte en laadvermogen in kilogrammen. Luchtvering lijkt mij daarbij ideaal.
En een beetje trekgewicht is ook handig.
Vrouwlief lijkt een hoge leuker vandaar de X3.
Ook aan de 6GT gedacht, maar ik heb geen haast.
 
Bovenaan Onderaan