Zo, inmiddels al weer een dik half jaar en zo'n 37.500 km verder...
Over het algemeen bevalt de auto nog steeds heel erg goed. Het blijft een erg praktische auto, die heerlijk rijdt.
De eerste beurt (30.000 km) heeft ie inmiddels gehad, waarbij ook meteen de ventilatormotoren zijn vervangen (garantie, er rammelde iets zonder hinderlijk te zijn) en het derde remlicht (was op mij onbekende wijze beschadigd geraakt, waardoor de ruitensproeier niet meer helemaal okee was).
Wel jammer is dat de portierbekleding aan de bestuurderzijde al na een paar duizend kilometer slijtage vertoonde. Het is in de afgelopen kilometers niet heel erg veel erger geworden, maar wordt binnenkort wel onder garantie opgelost. Het doet wel een beetje afbreuk aan het kwaliteitsgevoel.
Ook jammer is dat er zich inmiddels toch al wat rammeltjes en kraakjes voordoen. Er zit blijkbaar toch wat beweging in de carrosserie, waardoor de kunstof binnenbekledingsdelen wat geluid maken. Als de portierbekleding wordt vervangen, daar ook maar even naar laten kijken...
Helemaal probleemloos is de auto dus niet, maar goed, ik ben een veelrijder dus dan kom je doorgaans al wat sneller dingen tegen. Overall ben ik, zoals ik zei, nog steeds heel tevreden met deze bolide.