Werknemers Skoda krijgen forse loonsverhoging van 12%

EdK

Forumguru
1000% een RR
Enne laat die mannen en vrouwen daar hun 12% krijgen.
Ondanks die 12% verdienen ze nog steeds stukken minder dan de gemiddelde ollander of belg hier...
Zonder een discussie op gang te brengen verder , maar het meeste geld word gegraaid door de stropdassen garde die nog nooit een schroefje hebben ingedraaid.... en dus niet weten wat het is wat ze in handen hebben, wat ze er mee kunnen doen en of ze hem links of rechtsom moeten draaien om dat schroefje ergens in te draaien.
Zeg maar net als de huidige verkoper bij een dealer .....:deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
Zo héél goedkoop zijn de Skoda's toch al niet meer en dat wordt er zo dus niet beter op.
Kan ik voor m'n volgende auto net zo goed meteen bij VW gaan kijken... :pardon:
 

Horkje

Forumguru
Mijn Superb die in november 2017 is afgeleverd is, als ik deze nu bestel trouwens ook rond de 12% duurder.....

Weet niet of dat een fiscale oorzaak heeft, maar ik ben blij dat ik niet gevoellig ben voor datum kenteken.

Qua kenteken verwacht ik komende week een nieuwe Citigo. En laat inmiddels de SK- serie bijna aan de beurt zijn...... dan zou de SK-000-D toch wel errug leuk zijn :cool:
 

Bakboord1

Forumguru
Zonder een discussie op gang te brengen verder , maar het meeste geld word gegraaid door de stropdassen garde die nog nooit een schroefje hebben ingedraaid.... en dus niet weten wat het is wat ze in handen hebben, wat ze er mee kunnen doen en of ze hem links of rechtsom moeten draaien om dat schroefje ergens in te draaien.

Jaloers!?
 

EdK

Forumguru
Wie ik ???
Echt niet....
mijn opa zei altijd dat de armoe je netjes hield....
En in mijn vak zijn weinig die dit kunnen , en hier is dan ook het salaris naar.
En hiermee vang ik meer dan menig stropdasje hoor...

Mij zal je echt niet horen klagen, en derhalve ook totaal niet jalourse....
 

fanSkoda-VW

Donateur
Niet alleen de Skoda's zijn niet meer echt goedkoop te noemen.
Kijk maar naar de Dacia, een een budgetmerk. Nu de Duster ook al vanf bijna 20 mille.
 
Ik vind het positief dat een merk als Skoda zijn personeel loonsverhoging geeft. Een bedrijf is maar zo sterk als het personeel. Merken als Porsche, Audi en Mercedes hebben afgelopen jaren net hetzelfde gedaan. En meestal zijn het de mensen met de stropdassen die hierover mede beslissen dus hoedje af voor iedereen :).
 
Bovenaan Onderaan