Welke kleur voor de Kodiaq?!

Welke kleur vind jij mooi op de Kodiaq?


  • Totaal aantal stemmers
    426

907

Senior Member
Deze (folie versie) staat op de Duitse Kodiaq facebookgroep.
 

Bijlagen

  • D3C82617-02A7-4E46-B55A-F27516FEC44E.jpeg
    D3C82617-02A7-4E46-B55A-F27516FEC44E.jpeg
    113,5 KB · Weergaven: 115
Misschien voor de volledigheid emerald green toevoegen.

Persoonlijk had ik donker groen metallic wel mooi gevonden, beetje Engelse Jaguar uitstraling
 

Bakboord1

Forumguru
Dat gifgroen ben je snel zat. Is even leuk maar dan wil je het er wel weer snel vanaf pellen....

Eens maar ik vind het wel jammer dat je bijna geen kleuren meer ziet op auto’s. Alles is wit, zwart en alle grijstinten er tussen. De meeste merken bieden het niet eens meer aan.

Ik heb ooit een geel/groene Volvo v50 gehad en ben vier jaar erg tevreden geweest met die kleur.
 
  • Leuk
Waarderingen: 907

Jrtt

Forumguru
Vind het ook wel wat hebben een lekker opvallend kleurtje! De groene Mercedes kleur vind ik zeker wat hebben!
Donrgod-MercesAMG-A45-55f143302084b.jpg
 

elsinga

Forumguru
Gistermiddag op de spitsstrook van de A1 bij Muiden een witte beer gezien (mocht je van hier zijn, ik reed in de race bluw Octavia met antenne op het dak) . Als Lava Blauw vervalt is dat best een mooi alternatief!
 

Bakboord1

Forumguru
Ik heb vandaag nog twee witte ingehaald die achterop een trailer stonden naar Brabant (of Gelderland) onderweg naar hun nieuwe baasje.
 

elsinga

Forumguru
Vanmiddag weer een witte beer gezien op de buitenring A10, rond 12:30. Kleur bevalt steeds beter, al wil ik Velvet Red nog steeds eens in het echt zien.
 

wdejong32

Actief lid
van de dealer gehoord en bevestigd door Skoda NL dat per 23 maart lava bleu en een kleur wit eruit gaan en niet meer te bestellen is , wat besteld is wordt gemaakt tot week 48 Skoda NL zegt niet te weten welke kleuren terugkomen

gelukkig heb ik mijn Beer al besteld in lava bleu in sept 2017 , verwachte binnenkomst sept/okt 2018 en gaat volgens afspraak 1-2019 pas op kenteken ,
 

Klaasje

Forumguru
elukkig heb ik mijn Beer al besteld in lava bleu in sept 2017 , verwachte binnenkomst sept/okt 2018 en gaat volgens

Mijn besteld 28 jan 2018 (Lava Blue) levering in sept 2018. Volgens de dealer omdat Lava Blue eruit gaat en dat men deze naar voren halen in de produktie
 

wdejong32

Actief lid
ik heb idd ook gehoord dat de Lava bleu naar voren gehaald wordt maar aangezien ik de 3e zitrij en panoramadak heb gaat het voor mij niet op


(kodiaq 1.4TSI 150 pk DSG Amition bussnis , 3e zitrij , panoramadak , 3 zone airco , slaappakket in het Lava bleu)
 

elsinga

Forumguru
Vanmiddag weer een witte beer gezien op de buitenring A10, rond 12:30. Kleur bevalt steeds beter, al wil ik Velvet Red nog steeds eens in het echt zien.

Goed, vandaag een Seat in de kleur rood gezien die ik mooi vind. De Kodiaq in Velvet Red en die Seat in die kleur rood in de configurators gezet en daar is de Kodiaq Velvet Red duidelijk bruiner dan de heldere rood van Seat. Ik ben bang dat ik teleurgesteld ga zijn in Velvet Red...
 

BramBam

Forumguru
Weet niet wat voor een Seat dat was. Maar als het een Ateca is dan is het waarschijnlijk een gevalletje van kleuren op een website bedriegen.

Zowel kleurcode als naam is bij zowel de Kodiaq als Ateca exact hetzelfde. De kleur Desire Red op de nieuwe Seat Ibiza is wel compleet anders(kleurcode E1E1).

upload_2018-3-27_19-21-8.png

upload_2018-3-27_19-21-44.png


Hetzelfde gaat op voor Rodium Grey (Ateca) en Quartz Grey (Kodiaq). Is exact hetzelfde (kleurcode F6F6)
 

elsinga

Forumguru
Dit was een Seat Leon ST FR in Desire Red. Die is er niet in andere rode tinten dan Desire Red (kleurcode E1E1, dus echt anders dan Velvet Red K1K1).

Op de foto is de kleur overigens minder helder dan in het echt:

seat leon st fr desire red.jpg

Dit biedt wel weer mogelijkheden een foto van Velvet Red beter in te schatten. Denk ik.
 
Bovenaan Onderaan