Mooie foto's autoweek

575cfed363dadee18803a71c8b40687f.jpg


1288346bb952bcad9ce83f0a574dee13.jpg


0b7764d084aa8575db0aa0d990cb9701.jpg


b2d11b9b52698ee788fa164f94f6ffe7.jpg
 

joergarms

Senior Member
Prachtige auto, alleen jammer dat de achterlichten me enigzins aan die nieuwe lijn van Ford doen denken, en die grote antenne/haaievin is ook niet helemaal van deze tijd.
Verder een machtige wagen die ik erg graag voor m'n huis zou willen hebben.
 

cvegreen

Forumguru
Wat is die mooi zeg . Ik vind hem helemaal top de nieuwe Superb . Enkel die antenne zou anders moeten voor het helemaal up to date te houden. Hij ziet er heel ruim uit van binnen vind ik .
 

nemo

Senior Member
Wat een (als ik het hier zo mag noemen) geile wagen. En die ruimte achterin!! Deze auto wil ik later wel!
 
Ik mag tegen Augustus/September een nieuwe leasing kiezen, en de huidige superb zit in het budget, ik hoop de nieuwe ook nog, dan is mijn keuze rap gemaakt!!
 

EdK

Forumguru
Wat een (als ik het hier zo mag noemen) geile wagen. En die ruimte achterin!! Deze auto wil ik later wel!

Kun je nagaan wat een ruimte die combi straks achterin heeft !!!
Kun je volgens mij een luchtbed in kwijt !!!
Een luxe camper !?
 

EdK

Forumguru
Video loopt momenteel niet bij me...

Bij mij wel !!!?? alleen krijg ik het verkeerde filmpje maar rechts boven staat dan de superB en daar even op klikken en krijg je eerst RECLAMEeee en dan het filmpje van de B
 
Ook nu op de website van skoda (www.skoda.be) een mooi introductiefilmke beschikbaar van de nieuwe Superb met verrassende details zoals een nieuw parkeerhulpsysteem...
 

LenK

Forumguru
Ik vind de Superb toch steeds meer een 55+ auto. Niet lelijk maar wel oubollig.

Wbt de AIRCO

Hehe zijn ze bij VAG eindelijk gestopt met dat ECON en staat er nu gewoon AC zoals het hoort.

En wat zou QUAL inhouden en die 2 ledjes bij AUTO en bij Recirculatie?
 

van_der_P

Senior Member
Wat een mooie auto. Helaas onbereikbaar, zou hem best graag in de garage hebben staan.
Wordt wel erg groot, als dat zo door gaat heb je nog rijbewijs D nodig. (Personenvervoer)
 
Bovenaan Onderaan