prodigy
Lid
Hallo allemaal.
De eerste ruime week heb ik nu kunnen genieten van mijn Octavia 1.9Tdi Combi.
Zoals waarschijnlijk de meeste zakelijke rijders op dit moment doen heb ik gekozen voor de Elegance Atr. Business uitvoering. Op de BT handfreeset geen extra opties kunnen verzinnen. Eerste indruk: Heerlijke auto!!!
Ben inmiddels 1500km verder. Voornamelijk snelweg kilometers, maar die zijn nog nooit zo leuk geweest. Zelfs het inrijden van deze auto is leuk. Volgens het boekje moet ik nu naar de 4500 rpm gaan doortrekken, maar om vlot te rijden is dat absoluut niet nodig. Rond de 2500-3000 is voor mij voldoende, dan loopt de 1.9 heerlijk en als ik echt toeren wil maken moet ik toch echt op mijn gixer stappen; die loopt richting 16.000 rpm...
De Columbus is zeer prettig. Gisteren op weg naar Limburg al wel een tijdje "offroad" gereden omdat de kaarten niet weten dat de A73 onder Venlo omgelegd is. Voordeel is wel dat je dan niet in Roermond de tunnel ingestuurd wordt
Xenon is fenomenaal en er is nog niet naar me geknipperd
cornerfunctie gaat wat mij betreft bij mijn volgende bezoek aan de garage uit. Functioneel is het niet en als gadget aan mij niet besteed. Ik heb ook geen zin in oom agent als ik voorgesorteerd sta met 1 mistlamp aan terwijl het zonnetje nog schijnt. Ik snap dat het uit te leggen is, want er is niet voor niets een typegoedkeuring afgegeven, maar van mij hoeft het.
Verder niets dan lof en stuk voor stuk al mijn collega's zijn onder de indruk. Die rijden "Golfjes/307's" of betalen een vermogen bij om V50 o.i.d . te mogen rijden. 2 hebben er nu al aangegeven te weten wat hun volgende auto wordt...
kiekjes ingesloten!
De eerste ruime week heb ik nu kunnen genieten van mijn Octavia 1.9Tdi Combi.
Zoals waarschijnlijk de meeste zakelijke rijders op dit moment doen heb ik gekozen voor de Elegance Atr. Business uitvoering. Op de BT handfreeset geen extra opties kunnen verzinnen. Eerste indruk: Heerlijke auto!!!
Ben inmiddels 1500km verder. Voornamelijk snelweg kilometers, maar die zijn nog nooit zo leuk geweest. Zelfs het inrijden van deze auto is leuk. Volgens het boekje moet ik nu naar de 4500 rpm gaan doortrekken, maar om vlot te rijden is dat absoluut niet nodig. Rond de 2500-3000 is voor mij voldoende, dan loopt de 1.9 heerlijk en als ik echt toeren wil maken moet ik toch echt op mijn gixer stappen; die loopt richting 16.000 rpm...
De Columbus is zeer prettig. Gisteren op weg naar Limburg al wel een tijdje "offroad" gereden omdat de kaarten niet weten dat de A73 onder Venlo omgelegd is. Voordeel is wel dat je dan niet in Roermond de tunnel ingestuurd wordt

Xenon is fenomenaal en er is nog niet naar me geknipperd

cornerfunctie gaat wat mij betreft bij mijn volgende bezoek aan de garage uit. Functioneel is het niet en als gadget aan mij niet besteed. Ik heb ook geen zin in oom agent als ik voorgesorteerd sta met 1 mistlamp aan terwijl het zonnetje nog schijnt. Ik snap dat het uit te leggen is, want er is niet voor niets een typegoedkeuring afgegeven, maar van mij hoeft het.
Verder niets dan lof en stuk voor stuk al mijn collega's zijn onder de indruk. Die rijden "Golfjes/307's" of betalen een vermogen bij om V50 o.i.d . te mogen rijden. 2 hebben er nu al aangegeven te weten wat hun volgende auto wordt...
kiekjes ingesloten!