Skodaforum verwelkomt zijn 5000ste lid!

MarcoO2

Forumguru
Zooo, en nu hebben we weer nog niet eens 3900 leden. Ha ha ha ha.

Hoe kan dat nou? Ja, ik heb een filterfunctie er over heen laten lopen, iedereen, wie nog nooit heeft gepost en langer dan 1 jaar niet ingelogd is geweesd ging de prullenbak in. Dus er kan weer de 5000ste lid worden uitgeroepen...:grin:
Zo, snap je het nu weer wel? :D
 

Bothje

Heel gewoon lid
En als dezelfde filterfunctie door Exciter weer gestart wordt, vallen er wederom een flink aantal af .......
 

Paul5

Senior Member
Goeden middag leden.
Ook sinds kort lid van het Skodaforum, net niet de 5000e geworden :cry:.
Bezit nu een O3 combi 1.6 tdi , fijne en ruime auto, deze ter vervanging van mijn Mazda 6 Sportsbreak 2.0
Heb als hobby eem MX-5 NB-fl in de garage staan.
Hoop veel tips en tricks te vinden op dit for
 

Japanese Power

Donateur
Het valt me op dat er veel nieuwe leden bijkomen. Een gestage stroom en dat is mooi!

Wat me stoort is dat er regelmatig nieuwe leden zijn die direct aan het vragen gaan zonder zich voor te stellen.

Is het technisch mogelijk om een verplichte voorstelpost te doen voordat je een eerste post kunt plaatsen @moderators ?
 

EdK

Forumguru
Wat me stoort is dat er regelmatig nieuwe leden zijn die direct aan het vragen gaan zonder zich voor te stellen.
Ach wat me nog meer stoort is dat er nieuwe binnenkomen maar over een jaar nog NUL postings hebben staan.
Alleen maar lezen lezen..

Gewoon een regel instellen min X aantal postings en anders na een jaar lidmaatschap auto verwijderen.

Dat voorstellen ... ach er zijn hier Guru's die na 6 jaar zich eens gaan voorstellen omdat ze wat willen verkopen.......
 

Hakar

Donateur
Ben ik even blij dat mijn ouders mij altijd hebben voorgehouden dat het netjes is om je voor te stellen wanneer je ergens voor het eerst binnen komt :yeah:.

Na binnenkomst in dit forum eerst netjes mijn voeten geveegd, me voorgesteld en toen een paar vragen gesteld.
Ondanks dat er nog geen Skoda in ons bezit is, blijf ik maar lezen en lezen en weer zoeken en lezen.

Tjongens, wat een informatie hier, en wat een hulp!

Dankbaar :cheers:
 

Hakar

Donateur
Van onze uit Polen geïmporteerde hond, die ook overal mee naar toe gaat :maakmegek:

DSC00819_zpsrxzwfnan.jpg
 

Tafkah

Forumguru
Dat voorstellen ... ach er zijn hier Guru's die na 6 jaar zich eens gaan voorstellen omdat ze wat willen verkopen.......

Herkenbaar... hoewel.. nog geen dingen in de verkoop.. SII wordt hoogstwaarschijnlijk SII+I !
 
Bovenaan Onderaan