Skodaforum verwelkomt zijn 5000ste lid!

Gieliovd

Forumguru
Ik ben eerlijk gezegd juist heel blij dat er onder die 5000 leden ook hele kritische zitten. Dat houdt de discussie leuk, en onze mening een beetje evenwichtiger.

Dus ook "een ander merk"-rijders zijn van harte welkom wat mij betreft.
Kijk daar ben ik het nou mee eens! :473:
 

Exciter

Administrator
Zooo, en nu hebben we weer nog niet eens 3900 leden. Ha ha ha ha.

Hoe kan dat nou? Ja, ik heb een filterfunctie er over heen laten lopen, iedereen, wie nog nooit heeft gepost en langer dan 1 jaar niet ingelogd is geweesd ging de prullenbak in. Dus er kan weer de 5000ste lid worden uitgeroepen...:grin:
 
Nog even tot ie in Leuven is dan XD hoe weet je dat eigenlijk? heb je track & trace voor een sticker ofzo? XD
 

Exciter

Administrator
Ik schat het maar gewoon. Geen T&T, gewoon met postzegel verzonden.
Oh ja, en let op! Zoek het draadje over stickers op voor de handleiding, want het is geen plaksticker maar statische folie.
 
Ik zal er even naar zoeken, maar dat is wss gewoon iets dat zich aan de ruit hecht zonder te plakken, zodat je het daarna kan herplakken op andere auto's :)?
 

nemo

Senior Member
@Tomskii: wat grappig dat je telkens XD typt.. In NL is dat een televisiekanaal (DisneyXD). Maar ik snap wel wat jij bedoelt met XD (typt mijn neefje ook vaak :tongue:).

De stickers zijn van die boerderijdieren-achtige stickers, dus telkens opnieuw te plakken.
 

Exciter

Administrator
precies, maar zoek het echt op. Er zijn wat handige tips geweesd van mensen, want het valt niet mee om het goed recht te krijgen, daar het losse letters zijn.
 
@nemo: ja die xD komt neer op, ik lig hier plat van het lachen ofzo iets :)

Tot nog toe heb ik het juiste draadje nog niet gevonden :s
 

nemo

Senior Member
Ik kan het mis hebben, maar het is zo'n groot topic, ongeveer op de helft staan denk ik de reacties op het plakken van de stickers. En anders moet je even een PM sturen, het is een makkie!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Zooo, en nu hebben we weer nog niet eens 3900 leden. Ha ha ha ha:grin:

Maar deze week komt de nieuwe nummer 5000 er al aan, denk ik zo :D

Het gaat de laatste tijd erg rap met nieuwe (goedgekeurde) aanmeldingen....

:ot:Tijd voor sleutelhangerspel nummer IV ?
 

van_der_P

Senior Member
Maar deze week komt de nieuwe nummer 5000 er al aan, denk ik zo :DQUOTE]

Volgens mij gaat het in deze discussie toch over het 5000 ste lid en dat was toch in januarie van dit jaar. Of heb ik iets gemist.
Eerlijk gezegt snap ik het niet meer. :ahum:
 
Bovenaan Onderaan