EdK
Forumguru
Tsja dat is dus het nadeel van zo'n Peugeot................der kan niets normaals in....mee te nemen in een stuk kleinere kofferbak iig.

Tsja dat is dus het nadeel van zo'n Peugeot................der kan niets normaals in....mee te nemen in een stuk kleinere kofferbak iig.
Prachtig, alhoewel ik hem in donkergrijs met dit pakket en deze wielen nog veel mooier vind.....
Wat was de levertijd op de Tiguan? @plas0108
Maar je zult bij bepaalde gelegenheden die immense kofferbak van de Superb gaan missen...dat verzeker ik je.. Ten opzichte van de Octavia III Combi was dat al voor mij 'een stap terug' (laat staan bij de Superb..)
SchuldigIk zie zelfs mensen die een Superb hebben en dan nog een dakkoffer hebben
Zit 90% van de tijd alleen in de auto, dus lijkt mij nietnou dan kan je beter een T5/T6 gaan rijden lijkt mij
Maar de overige 10% is met vrouw en bijbehorende rolstoel, en soms ook nog de labrador. En als er dan ook nog bagage mee moet dan zal er toch echt een dakkoffer op moeten..als je zoveel mee "moet" nemen!
Ik kan 'm dus eigenlijk al over 2 weken rijden maar ik denk dat ik 'm toch pas de eerste week van januari ga ophalen i.v.m. de restwaarde.
De levertijd voor de Tiguan is overigens stukken korten (10-12 weken) dan die van de Kodiaq van 13 tot 15 maanden zoals de dealer mij gister vertelde.
Tsja als je een Kodiaq had besteld had je nog 2 keer kerst met je SB kunnen vieren............. toch verkeerde keuze gemaakt.....![]()