Status
Niet open voor verdere reacties.

YDH

Lid
@Corné de Kluijver jouw partner heeft -naar ik aanneem- geen enkel benul van de bijhorende factuur.. Heeeeel verstandig.... heel verstandig ..... Velen kunnen nog wat van jou leren..

maar zonder gekkigheid: echt super toevoeging,, zonder dat 't ordinair wordt... prachtig
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kurtje

Forumguru
Hij ziet er prachtig uit!!! Is heel mooi gedaan!

Zoals de meesten en jezelf ook zou ik de tips wat meer naar binnen laten plaatsen van je uitlaat.
Of eventueel een andere soort diffuser laten plaatsen of maken, waardoor de zijkanten wat meer verborgen blijven?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

YDH

Lid
@YDH , jij hebt geen vrouw zeker? Voor het bedrag dat Corné telkens besteed aan zijn wagen, gaat zijn madam telkens naar de boutiek. Hup, weer een paar Louboutin, een Dior-kleedje en een handtas van Delvaux
:deuk:


Haha.. zeker wel.. but I just don't tell....
Heb ik geleerd van... juist... mijn vrouw..

;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Neptukker

Forumguru
spreukentegel_beter_een_gat_in_je_handdan_een_hand_in_je_gat_1396107470_original_1.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
Toch maar helemaal mat, goede keuze @Corné de Kluijver, erg mooi en apart (niet negatief). Nu nog de chromen delen zwart en de wielen antraciet voor de agressieve look. Oh en de uitlaten wat verder onder de bumper, het is een beetje "ricer" zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Ja die uitlaatjes zijn van de zijkant gezien een beetje Halfords look, maar dat komt vast goed.
Bij de eerste foto's van de achterkant viel dat helemaal niet op. Vind de donkere tips mooier dan gedacht.
Wrap ziet er goed uit, alleen zou het mij t geld niet waard zijn.....maar dat is persoonlijk :D
Nu nog wat extra paardjes erbij en je kunt er weer de blits mee maken ;)
 

Tuulster

Forumguru
Eens met bovenstaande foto's. :jaja:

Eigenlijk vind ik dat je een eindstuk als je van bovenaf naar beneden kijkt bij de bumper de eindstukken net niet moet zien.
Binnen de bumper blijven dus. Dit geeft van opzij ook het mooiste effect, vind ik :pardon:

downloadfile-2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan