fanSkoda-VW
Forumguru
@Claud.
Ik las : Wij vonden het daarom juist een pluspunt, dat de skoda gelijk startte zonder hulp.
Had je een afspraak gemaakt? Want dan kan de verkoper de bekende truuk uitvoeren. Even accu laden (indien nodig) en andere voorbereidingen treffen. En wat verwacht je van een Fabia uit 2001 , da's wél 16 jaar jong! En ongetwijfeld niet meer écht in showroomconditie, helaas.
Ik heb dat meegemaakt bij een andere particuliere verkoper die de VW Sirocco warm hield onder het mom er was net nog mee gereden.
Maar als de motor koud was merkte je de problemen.
Sterkte & succes!
grtss
Ik las : Wij vonden het daarom juist een pluspunt, dat de skoda gelijk startte zonder hulp.
Had je een afspraak gemaakt? Want dan kan de verkoper de bekende truuk uitvoeren. Even accu laden (indien nodig) en andere voorbereidingen treffen. En wat verwacht je van een Fabia uit 2001 , da's wél 16 jaar jong! En ongetwijfeld niet meer écht in showroomconditie, helaas.
Ik heb dat meegemaakt bij een andere particuliere verkoper die de VW Sirocco warm hield onder het mom er was net nog mee gereden.
Maar als de motor koud was merkte je de problemen.
Sterkte & succes!
grtss

Prijs voor een grote onderhoudsbeurt voor een Fabia I zal rond de 200 euro liggen. Voor mij is deze garage ook zo'n 140 km rijden (enkele reis), maar dan weet ik dat mijn auto deskundig onderhoud krijgt (en er niet alleen op papier zaken worden gedaan, maar ook in werkelijkheid). Destijds voor grote beurt en distributiewissel scheelde dat met de dealer meer dan 200 euro, daar wil ik best een vrije dag voor nemen en naar Nuenen rijden. Zoals EdK al aangeeft, gewoon een mailtje of telefoontje en je krijgt antwoord op korte termijn. In de beginperiode van de garage is het mij wel gebeurd dat ik 's avonds om 7 uur een mailtje stuurde en binnen 2 antwoord had. (dat gebeurt volgens mij tegenwoordig niet meer)
De radiateur paste niet... ding was bijna 2x zo groot