skoda meeting

vw125

Forumguru
Sorry mensen ik ben nu pas thuis van een dagje op zee, was weinig wind dus vorige nacht om 4.00 uur vertrokken naar Duinkerke om een dagje op Kabeljauw te vissen.
Volgende keer ben ik er zeker terug bij.

Grtz vw125

Desperado

Forumguru
Als ze nou volgend jaar weer een Duitse dag op Assen hebben(also welkom;Skoda, Seat en Ford) is dat misschien wel leuk om als Skoda-Forum aanwezig te zijn.
En nog wat fotos:

meeting01062008.jpg

meeting010620081.jpg

meeting010620082.jpg

DJNeO

Actief lid
die focus....

die was zoals jullie allemaal wel begrijpen... van mij!! ;)

Enne... de eend is een winkel... heeft verder niks met me auto te maken! :tongue:

Hetzer

Forumguru
Het zag er gezellig uit, jammer dat ik dit weekend niet kon, maar tja ik heb als reservist bij de landmacht af en toe ook zo m'n werkzaamheden..

anyway

die oranje F-2 met blackchrome velgen had wel veel bekijks, van wie is die eigenlijk??

joergarms

Senior Member
Die fabia is inderdaad van de vrouw/ vriendin van Kensei.
Echt een hele mooie combi met die velgen zeg!!

Verder was het weer gezellig, ondanks dat het niet superdruk was.

@ FeliciaPeter, nog bedankt voor de snoepjes, geen ruzie met de kids gehad?:smirk:

Volgende keer, als ik iets meer tijd heb, dan moeten we maar eens proberen een ritje te organiseren.

Desperado

Forumguru
De kids hadden gelukkig nog genoeg snoep over.
Volgende keer druk ik ook een tafeltje in de koffer om het op uit te stallen.
Paar pakken drinken en bekers mee en voila.....iedereen blij :473:

cvegreen

Forumguru
De plaats zag er echt heel leuk uit . en mooi om die skoda's op een rijtje te zien staan . Jammer dat ik er niet kon tussen staan . Nu ja is een beetje ver voor mij ook . Misschien dat ik ooit wel eens iemand ontmoet.

Desperado

Forumguru
De plaats zag er echt heel leuk uit . en mooi om die skoda's op een rijtje te zien staan . Jammer dat ik er niet kon tussen staan . Nu ja is een beetje ver voor mij ook . Misschien dat ik ooit wel eens iemand ontmoet.​
Als je ooit in het hoge noorden komt dan ben je meer dan welkom om een kop koffie te komen halen :laugh:

van_der_P

Senior Member
Ja de plek was goed, je zou er ook nog goed kunnen 'barbiknoeien', je weet wel met vlees en vooral van die gele ridders met witte pet.

van_der_P

Senior Member
Toch zijn er mensen die zo'n knapperig korstje wel weten te waarderen. Moet het wel goed zwart zijn en ongeveer de helft zo groot als toen het op het vuur ging.

Bovenaan Onderaan