skoda meeting

Tallguy

Forumguru
@Red Devil: is goed hoor. We rijden het in ongeveer 30min, dus vertrek McD V'daal 11:30u.

Voor de mensen die een adres nodig hebben...dat is er eigenlijk niet :uitlachen:

Je rijdt (waar je ook vandaan komt) naar Ochten. Zie verder het bijgevoegde kaartjes (vanaf de A15 getekend)

Bijlagen

• ochten1.JPG
    ochten1.JPG
    48,5 KB · Weergaven: 13
  • ochten2.JPG
    ochten2.JPG
    48,4 KB · Weergaven: 15

Desperado

Forumguru
Datum: zondag 1 juni
Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven
Plaats: Ochten (graag nog een adres)

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms?
11. Gieliovd?
12. Fabia?
13. Glenn?
14. Jeroen Doli?
15. OctabiaBas?
16. s-line?
17. van der P?
18.

Dus om 12.00 uur op de verzamelplaats.
Voor de TomTom gebruikers denk ik dat de Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.
Zijn er meer mensen die de kids meenemen?

joergarms

Senior Member
Als je nou eerst de Mc in Ochten aandoet, dan weet je zeker dat je goed uitkomt. Daarvandaan is het nog maar een minuutje of wat rijden. Als we nu daar allemaal verzamelen, rijden we met de hele groep door naar de dijk. Kensei voorop in z'n Octavia;) Die weet precies welk plekje het is.

Trouwens, is de Skoda hyves al ingelicht?? Dan ga ik dat nu nog even doen.

Desperado

Forumguru
McDonalds OCHTEN Adres: Cuneraweg 13 Postcode: 4051 CE Plaats: OCHTEN

Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms?
11. Gieliovd?
12. Fabia?
13. Glenn?
14. Jeroen Doli?
15. OctabiaBas?
16. s-line?
17. van der P?
18.

Bij de McDrek dus verzamelen om 12.00 uur.

Glenn

Actief lid
Schrapt zou al veel geluk moeten hebben dat mijn velgen op tijd klaar zijn

En op 3 wielen kan ik niet komen

Desperado

Forumguru

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms?
11. Gieliovd?
12. Fabia?
13. van der P?
14. Jeroen Doli?
15. OctabiaBas?
16. s-line?
17.

Desperado

Forumguru

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms?
11. Gieliovd?
12. Fabia?
13. van der P
14. Jeroen Doli?
15. OctabiaBas?
16. s-line?
17.Marsjel?

Voor de iets later komers: Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.(zie ook de voorgaande berichten met plaatjes.)

Fabia

† In Memoriam
Ik hou nog ff een slag om de arm. Komende vrijdag moet ik naar het ziekenhuis om een soort rare puist/wrat op mijn rechter tepel te laten verwijderen. Het doet best wel zeer en ik weet niet of ik daarna nog kan auto rijden.

Desperado

Forumguru
Alvast succes en sterkte enz.Ik denk heel positief dat je er gewoon bent.Wat zou een meeting zonder forumguru zijn :rockon:

joergarms

Senior Member
Ik geloof niet dat ik mijn vriendin en kid meeneem, die zijn het meestal eerder zat om daar te staan als wij mannen.:D

Sportline

Senior Member
11.00 uur in Duiven: Purk en Sportline Daarna als groeppie naar Veenendaal waar we rond 11.30 aankomen en Red Devil en Kensei oppikken. Daarna gezamelijk naar de locatie rijden. Strak plan toch? Ik volg jullie wel want jullie zijn beter bekend daar dan ik. :tongue:

To Felicia-Peter: de grill komt later want we gaan het niet redden volgende week. Je hoort nog van me.

Desperado

Forumguru
To Felicia-Peter: de grill komt later want we gaan het niet redden volgende week. Je hoort nog van me.
Is goed, ik ben erg geduldig :D
Ik denk dat wij de kids dan ook maar thuislaten bij oma.
Mijn vrouw komt wel mee.

Tallguy

Forumguru
11.00 uur in Duiven: Purk en Sportline Daarna als groeppie naar Veenendaal waar we rond 11.30 aankomen en Red Devil en Kensei oppikken. Daarna gezamelijk naar de locatie rijden. Strak plan toch? Ik volg jullie wel want jullie zijn beter bekend daar dan ik. :tongue:

Is goed. Ik ken het daar op m'n duimpje. Heb 11 jaar in Ochten gewoond :eek:oo:

Desperado

Forumguru

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie?
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms
11. Gieliovd
12. Fabia?
13. van der P
14. Jeroen Doli
15. OctaviaBas?
16. s-line?
17.Marsjel?

Voor de iets later komers: Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.(zie ook de voorgaande berichten met plaatjes.)
Enneem die vrouwen mee, anders is die van mij zo alleen :grin:

Bovenaan Onderaan