Voorbereiding Mini meet 4.0: the vag edition (2018)

CDK

Forumguru
het idee van een frietkraam is wel leuk, maar gratis kan dat helaas niet ;) maar ik bekijk de mogelijkheid.
Het is 2 meets achter elkaar gelukt, zowel bij VAG Techniek georganiseerd door @Joske en een keer door mijzelf bij TVS, maar het gaat er dan om dat degene die het sponsort ook omzet moet kunnen draaien die dag, vandaar mijn suggestie om aircoservice aan te bieden, op zo'n manier wordt een frietkraam kostendekkend :jaja:
 
Wat zijn de kansen dat Dieteren wel degelijk aan dit evenement wil mee werken ? Denk dat het eerder van Dominique zal komen dan van Dieteren....
 

EdK

Forumguru
Denk dat een meeting als dit voor een Dieteren ( PON ) niet aantrekkelijk genoeg is en je daar misschien alleen reclame materialen kunt scoren.
Als Dieteren een iets zou organiseren dan zou het voor hun weer wel aantrekelijk zijn als er een Forum meeting (leden) aanwezig zouden zijn...staat dan leuk in hun totaal plaatje.
Maar als je dus een dealer kunt strikken met een uitdeuken zonder spuiten en aircoservice en zorgt dat er genoeg leden zich inschrijven ( eventueel met kortingen ) voor het gebodenen dan willen die 3 partijen gerust wel investeren in een frietkraam voor leden.
Maw kunnen aantonen dat je lid bent hier, komen derde aan de kraam dan moeten ze gewoon dokken en uiteraard de volle mep

En nee ik zal er niet bij zijn daar mijn weekenden in algemeen al zijn volgeboekt....
 

EdK

Forumguru
@EdK Heb je de kunst van het 'uitdeuken zonder spuiten' nu al zo goed bestudeerd, dat je daar een extra weekendbaan van hebt gemaakt? ;)
Je hebt me niet goed geobserveerd die dag !
Ik heb genoten naar het vakmansschap van deze man, was als techneut een genot om naar te kijken.
Maar de feeling die deze man voor zijn vak had ga jij en ik nooit krijgen.
Want het is voor een deel het leren, maar het grootste deel is feeling en liefde voor het vak hebben.
 

B.Stuurder

Forumguru
Je hebt me niet goed geobserveerd die dag !
Ik heb genoten naar het vakmansschap van deze man, was als techneut een genot om naar te kijken.
Maar de feeling die deze man voor zijn vak had ga jij en ik nooit krijgen.
Want het is voor een deel het leren, maar het grootste deel is feeling en liefde voor het vak hebben.
Dus je treedt wel in de openbaarheid soms, @EdK ? Je bent voor mij net de buurman in Home Improvement was het dacht ik, waar je alleen het hoedje en de ogen boven de schutting ziet. Alleen heb jij dan ook nog een zonnebril op.....
 

leon-cupra

Forumguru
Het is 2 meets achter elkaar gelukt, zowel bij VAG Techniek georganiseerd door @Joske en een keer door mijzelf bij TVS, maar het gaat er dan om dat degene die het sponsort ook omzet moet kunnen draaien die dag, vandaar mijn suggestie om aircoservice aan te bieden, op zo'n manier wordt een frietkraam kostendekkend :jaja:
je sponsor zal dan ook akkoord gaan enkel wanneer hij weet dat het kostendragend zal zijn. moet je je al op voorhand inschrijven. Daarnaast zal de garage dan ook een technieker beschikbaar moeten stellen tijdens het weekend = reteduur voor een belgische onderneming. Geloof nooit dat Skoda Waasland hier in dit verhaal mee zal gaan. (zijn S3 280pk ter beschikking stellen was al op het randje)
 

EdK

Forumguru
Centraal in NL georganiseerd door de B leden met een frietkot ???

Probeer dan als de B dealers overal een probleem van maken ( ?? ) het in het grensgebied te houden bij een NL dealer die wat meegaander is....

Dus van Breda tot Maastricht langs den grens......:pieker:
 

philippe bakker

Forumguru
Centraal in NL georganiseerd door de B leden met een frietkot ???

Probeer dan als de B dealers overal een probleem van maken ( ?? ) het in het grensgebied te houden bij een NL dealer die wat meegaander is....

Dus van Breda tot Maastricht langs den grens......:pieker:
Zandvoort ????
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Die kuilen liggen er al denk ik.:banghead:
Tsjjjjjj nog nooit van EB en Vloed gehoord ??
Elke keer als er vloed is worden die kuilen weer dicht gegooid door moedertje natuur !
Vandaar dat die duitsers elke keer weer een kuil aan t graven benne
 
Bovenaan Onderaan