Nadeel:
Geen uitstraling, geen neerklapbare achterbank, geen trekhaak.
Mijn vrouw gaat een Citroen C1 leasen.
Dan heb je dadelijk 2 auto's die er niet uitzien en die absoluut onpraktisch zijn.
De ene is klein en de andere kun je niks in kwijt en gemis aan laadmogelijkheden compenseren met een aanhanger zit er ook al niet in.
Wordt dus auto lenen, huren of eentje erbij voor als je iets wil vervoeren behalve personen en handbagage.
Dus je bent Skoda rijder af. Kan het me wel goed voorstellen dat je niet langer uitgekleed wilt worden door Den Haag. Zat net de tips voor de laagste fiscale bijtelling lease auto door te kijken en tip nr 5 viel me op:
5. Voor het geval de 500 km grens toch overschreden dreigt te worden, koop een oud goedkoop autootje en rij daar de privé kilometers mee.
ondanks dat het policy lijkt te zijn dat zo'n ding er meteen heel futuristisch uit moet zien.
Dit schijnt de smart ook te doenDe Honda Civic Hybride is van het type IMA (Integrated Motor Assist). De motor staat dus altijd aan en de elektrische motor helpt mee als het nodig is. Ook is hij voorzien van Auto Stop. Als je bij een verkeerlicht met je voet op de rem blijft slaat de motor na een paar seconden af. Zodra je je voet van de rem haalt slaat de motor weer aan.
De maatregelen van de regering hebben geen relatie met het milieu, het gaat om geld.